کد خبر: 611612
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۲۲:۳۰:۵۵
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می دهد:

تیمی که 3 سال از تشکیل آن می گذرد نایب قهرمان آسیا شد!

تیم ملی هاکی ایران در مسابقات آسیایی با خلق یک شگفتی نایب قهرمان آسیا شد.

تیمی که 3 سال از تشکیل آن می گذرد نایب قهرمان آسیا شد!
کد خبر: 611612
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۲۲:۳۰:۵۵

تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران با شکست برابر تایلند در مسابقه فینال مسابقات آسیایی - اقیانوسیه 2023، عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش «اعتماد آنلاین»، تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران که تنها سه سال از تشکیل آن می‌گذرد و با پشت سر گذاشتن مشکلات بسیار، برای نخستین بار عازم مسابقات آسیایی شده است. بعد از کسب پنج پیروزی متوالی در این مسابقات برابر تیم‌های هند، کویت و قرقیزستان در مرحله گروهی و سپس امارات و سنگاپور در مرحله حذفی، راهی فینال رقابت‌ها شد اما در نهایت با شکست برابر تیم میزبان، مدال خوش رنگ نقره را از آن خود کرد.

شاگردان فرزاد هوشیدری که در ست نخست با نتیجه یک بر صفر از حریف خود عقب افتادند، در ست دوم با گل زهرا رضایی بازی را به تساوی کشیدند اما در ست سوم با دریافت دو گل دیگر، بازی را به حریف با تجربه خود که از امتیاز میزبانی هم برخوردار بود، واگذار کردند.

این درحالی است که با توجه به نخستین تجربه تیم ملی دختران ایران در مسابقات آسیایی، کمتر کسی انتظار چنین نتیجه‌ای نیز از آن‌ها داشت و می‌توان گفت که نایب قهرمانی در آسیا در نخستین تجربه، نتیجه‌ای درخشان محسوب می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها