واکنش وزیر ورزش به شایعه «کناره‌گیری» خود از وزارت

وزیر ورزش با اشاره به برخی اخبار درباره کناره‌گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.

واکنش وزیر ورزش به شایعه «کناره‌گیری» خود از وزارت
کد خبر: 611108
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۰:۳۶:۰۲

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش پس از سانحه سقوط بالگرد، گفت: الحمدالله به اذعان اطباء و پزشکانی که در این مدت مزاحم آن‌ها بودم سرعت بهبودی خیلی خوب است، ولی با وجود همه این مسائل باید در نظر داشت ضایعه وارده زیاد، وسیع و قوی بوده است و حادثه سنگینی را پشت سر گذاشتم، با وجود همه این مسائل سرعت بهبودی از آنچه که پزشکان تخمین زده بودند، الحمدالله بهتر است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه پیش‌بینی پزشکان این بود که بهبودی ۵ الی ۶ ماه طول بکشد، اما از هفته سوم سرِ کار رفتم، تصریح کرد: پس از اینکه ۱۱ روز بیمارستان بودم به منزل منتقل شدم؛ زمانیکه خودم را پیدا کردم گفتم باید سرِ کار بروم.

وزیر ورزش و جوانان، گفت: روزی ۴،۵ و ۶ ساعت هم سرِ کار بودم در همان دوران به ۱۲ ساعت کار در روز هم رسیدم و چنین رکوردی را هم به ثبت رساندم. به لطف خدا شرایط جسمی، فکری و ذهنی‌ام خوب است ولی با این وجود، تاب‌آوری سخت است، روحیه خستگی ناپذیرمان را تقویت می‌کنیم تا انشاالله در کار کم نیاوریم.

سجادی با اشاره به برخی اخبار درباره کناره‌گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.

پس از سانحه سقوط بالگردی که وزیر و همکارانش در آن حضور داشتند، شایعاتی پیرامون کناره‌گیری وزیر ورزش و جوانان به دلیل مشکلات جسمانی وی شکل گرفته بود.

همچنین، بالگرد حامل حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه چهارم اسفند هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که نزدیک به فرود بود، سقوط کرد؛ وی پس از سه روز هوشیاری‌اش را به دست آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها