کد خبر: 610701
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۹:۳۳:۰۰
| |

در سه هفته پایانی لیگ خبری از پیام حیدری نیست؛

داور دربی محروم شد؟!

به نظر می رسد پیام حیدری داور دربی در سه هفته پایانی قضاوتی نداشته باشد.

داور دربی محروم شد؟!
کد خبر: 610701
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۹:۳۳:۰۰

به زعم برخی از کارشناسان داوری داور دربی در صحنه برخورد توپ به دست گولسیانی اشتباه کرده و باید به سود استقلال پنالتی اعلام می کرد. البته خیلی ها هم می گویند تصمیم او در این صحنه درست بوده است.

به گزارش طرفداری، تضاد در نظرات در این صحنه فقط مختص به کارشناسان داوری داخلی نیست و خارجی ها هم در این باره نظرات متفاوتی می دهند. تنها صحنه ابهام انگیز این دیدار فقط برخورد توپ به دست گولسیانی نبود.

در صحنه ای دیگر برخی معتقدند داور باید برخورد کوین با مهدی عبدی را به سود پرسپولیس پنالتی اعلام می کرد و برخی هم می گویند تصمیم به ادامه بازی درست بوده است و پیام حیدری در این صحنه هم پنالتی نگرفت.

با توجه به فشار و روحی و روانی ناشی از بازی دربی و اینکه ممکن است در هر دو صحنه پیام حیدری مرتکب اشتباه شده باشد، او در سه هفته پایانی قضاوت بازی حساسی را برعهده نمی گیرد و به نظر کمیته داوران تصمیم گرفته به او استراحت بدهد. این می تواند جریمه سوت های اشتباه در دربی هم باشد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    پس چرا خطاهای داوردر بازی نفت مسجدسلیمان با فولاد اهواز رانمی بینید که عمدا نفت رانابود کردچرا از ان پنالتی برانفت هیچگونه اظهارنظری نمیکنید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها