کد خبر: 609786
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۲:۳۰:۴۷
| |

اظهار نظر جالب سرمربی اسبق تیم ملی؛

مهاجرانی: پرسپولیس یک قدم جلوتر از استقلال و سپاهان است

حشمت مهاجرانی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 100 اظهار داشت:

مهاجرانی: پرسپولیس یک قدم جلوتر از استقلال و سپاهان است
کد خبر: 609786
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۲:۳۰:۴۷

 دربی همیشه دربی است؛ به شرایط جدول نگاه نمی‌کند و حساسیت خاص خودش را دارد. در این بازی به جز پلن و برنامه اسلحه دیگری در دست مربیان نیست. سانتی‌متر‌ها هم می‌توانند نقش بزرگ و تأثیرگذاری در دربی داشته باشند. همیشه تیمی که کمتر اشتباه کند برنده خواهد شد و این‌بار پرسپولیس اشتباه نکرد و بازی را برد.

به گزارش تسنیم، وی درباره اینکه استقلال در سال‌های اخیر در لیگ برتر نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد و سرخ‌ها در تعداد بُرد با آبی‌پوشان برابر شدند،‌ گفت:

زمان و مکان می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. طبیعتاً در هر دوره‌ای که تیم‌ها بازی می‌کنند نیروی انسانی خیلی مهم است. وضعیت بازیکنان از لحاظ روحی، فیزیکی و کار تیمی و حضور بازیکنان اثرگذار می‌تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. باید از گذشته تجربه آموخت ولی به طور کلی بازیکنان تأثیرگذار و شانس می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد. نمی‌توانیم بگوییم چون چند سال قبل یک تیم برنده شده باز هم برنده خواهد شد؛ چون طرز فکر مربیان و بازیکنان فرق می‌کند. در چند هفته اخیر استقلال موفقیت‌های زیادی داشت و چند مسابقه را برده بود و می‌توانست از نظر روحی روی بازی تأثیر بگذارد اما حوادث فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. خیلی موارد دیگر هم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس قهرمانی مدعیان عنوان کرد:

 اکنون پرسپولیس در صدر جدول و یک قدم از حریفانش جلوتر است. نتایج بازی‌های باقی مانده غیر قابل پیش‌بینی و به حوادث بستگی دارد. شانس هم می‌تواند کمک کننده باشد. باید تمام شرایط را در نظر گرفت؛ قبلاً سه تیم برای قهرمانی شانس داشتند اما با فرصتی که استقلال از دست داد، الان رقابت بین سپاهان و پرسپولیس است. هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در حال حاضر پرسپولیس یک قدم جلوتر است. امیدوارم از دل لیگی که اینقدر رقابت‌ در آن حساس است؛ فوتبالیست‌های خوبی برای تیم ملی انتخاب شوند و در جام ملت‌ها موفق شویم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها