کد خبر: 609384
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۶:۴۹:۱۱
| |

برای این تیم خاص پنالتی اشتباه گرفتند و سرنوشت قهرمانی عوض شد!

اتهام بزرگ امید نورافکن به پرسپولیس!/ اشتباهات داوری به نفع این تیم عمدی است!

امیدوارم در آخر آن تیمی که لایق‌ترین است، قهرمان بشود، نه اینکه از قبل تعیین شده باشد.

اتهام بزرگ امید نورافکن به پرسپولیس!/ اشتباهات داوری به نفع این تیم عمدی است!
کد خبر: 609384
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۶:۴۹:۱۱

شب گذشته سپاهان در شرایطی با تساوی یک بر یک در ورزشگاه نقش جهان مقابل ملوان متوقف شد و برتری را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها در فاصله سه هفته مانده تا خط پایان به پرسپولیس واگذار کرد، که اعضای این باشگاه اصفهانی معتتقدند علاوه بر اشتباهات مکرر و ادامه‌دار داوری علیه این تیم، مسئولان برگزاری مسابقه هم نگاه متفاوتی به اتفاقات ورزشگاه نقش جهان و سایر ورزشگاه‌ها نظیر یادگار امام تبریز دارند.

به گزارش ورزش سه، در رابطه با این مسائل با امید نورافکن گفتگویی داشته‌ایم. نورافکن در بخشی از این مصاحبه با انتقاد شدید نسبت به وضعیت داوری مدعی شد سوت‌های داوران به نفع یک تیم خاص است!

نورافکن در این رابطه گفت: «ببینید در بازی تبریز دو پنالتی ما سوخته شد. اگر آنجا حداقل یکی از آن صحنه‌ها را پنالتی می‌گرفتند، یک امتیاز به تیم ما اضافه می‌شد و الان تیم ما صدر جدول بود. در یک بازی دیگر مقابل پرسپولیس گل سالم محمد کریمی را آفساید گرفتند. این گل به هیچ وجه آفساید نبود. این دو گل. یعنی دو اشتباه تاثیرگذار. بعد شما نگاه کنید به پنالتی‌ای که برای پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گرفته شد. آن پنالتی هم نتیجه بازی را عوض کرد؛ آن پنالتی ممکن است سرنوشت جدول و قهرمانی را تغییر بدهد.»

نورافکن در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نفع بردن پرسپولیس از قضاوت داوران پرداخت و برای توضیح بهتر این موضوع به گذشته هم اشاره کرد: «تیم‌های دیگری هم از داوری متضرر شده‌اند و یک تیم هم نفع برده. واقعا اگر با دقت بررسی کنید، اشتباهاتی که وجود داشته، در شرایط فعلی جدول رده‌بندی مسابقات بسیار تاثیرگذار بوده است. این فقط برای امسال هم نبوده. در سال‌های گذشته هم بوده. ما در دوران سرمربیگری آقای قلعه‌نویی یکسال زحمت کشیدیم، اما با اشتباهاتی که انجام شد، جام حذفی و لیگ برتر را از دست دادیم. دوران آقای نویدکیا با دو امتیاز قهرمانی را از دست دادیم، که در بازی مقابل پیکان گل صحیح ما داور مردود کرد و دو امتیاز را در نقش جهان از دست دادیم. تمام این‌ها باعث می‌شود قهرمان مشخص شود. منظور من را کامل متوجه می‌شوید. اشتباهات یکبار می‌شود. حالا می‌گوئیم این اشتباهات از قصد نبوده، اما وقتی این اشتباهات دوبار، سه بار، چهار بار، یکسال، دوسال، سه سال، چهار سال، این اتفاقات رخ می‌دهد، پس مطمئنا این اشتباهات نمی‌تواند غیرعمد باشد و این مسائل عمدی است. حالا امیدوارم این اشتباهات سال آینده با آمدن VAR حل بشود (باخنده تلخ). البته امیدوارم...»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها