کد خبر: 609254
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۲۰:۴۰:۳۳
| |

اعتراض روزنامه اطلاعات به منع ورود زنان به ورزشگاه برای بازی دربی

روزنامه اطلاعات نوشت: عدم حضور بانوان در مهمترین بازی فصل لیگ در ورزشگاه هم از مصادیق تصمیمات دقیقه نودی بود.

اعتراض روزنامه اطلاعات به منع ورود زنان به ورزشگاه برای بازی دربی
کد خبر: 609254
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۲۰:۴۰:۳۳

روزنامه اطلاعات از حواشی به وجود آمده برای بازی دربی ۱۰۰ انتقاد کرده است. یکی از این انتقادها نیز به عدم فروش بلیت به زنان است.

به گزارش اطلاعات، فوتبال ایران یکشنبه گذشته روز پرحاشیه ای را پشت سرگذاشت. یکی از این حواشی به وضع آشفته ورزشگاه آزادی و تصمیم دقیقه نودی سازمان لیگ و سایر نهادهای تصمیم گیرنده برای پذیرش تماشاگران دربی برمی گردد که ماحصل آن چیزی جز هرج و مرج، درگیری و آشفتگی بیرون و داخل استادیوم نبود. ابتدا اعلام شد که فقط ۱۵ هزارنفر، از نزدیک تماشاگر دربی خواهند بود و در یک اقدام دقیقه نودی لحظاتی قبل از شروع بازی در استادیوم باز شد و شاهد ورود انبوه تماشاگران به داخل ورزشگاه بودیم. در میان جمعیت بودند افرادی که بلیت نداشتند و از کریدورهای غیر معمول وارد ورزشگاه شدند، یا افرادی که با قیمت های نجومی بلیت های «غیر قابل فروش!» را از بازار سیاه خریداری کردند.

این روزنامه سپس پرسیده است: حال پرسش اینجاست که اگر ورزشگاه تاب پذیرش جمعیت بیش از ۱۵ هزار نفر را داشت، چرا شورای تامین و مسئولین امر از هفته ها قبل تصمیمی نگرفتند و اعلام نکردند یا اگر استادیوم آزادی از نظر امنیتی و نظر امکانات و ایمنی، توانایی پذیرش این جمعیت را نداشت، چنانچه اتفاقی رخ می داد مسئولیت آن با چه نهاد و شخصی بود؟ضمن اینکه که عدم حضور بانوان در مهمترین بازی فصل لیگ در ورزشگاه هم از مصادیق تصمیمات دقیقه نودی بود…

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها