کد خبر: 609225
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۱:۲۸:۴۳
| |

انزلی‌چی‌ها پرسپولیس را در صدر نگه داشتند؛

24 ساعت رویایی برای سرخ‌ها/ ملوان سپاهان را متوقف کرد

در ادامه مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان مقابل ملوان انزلی متوقف شد تا زردپوشان اصفهانی از رسیدن به صدر جدول بازبمانند.

24 ساعت رویایی برای سرخ‌ها/ ملوان سپاهان را متوقف کرد
کد خبر: 609225
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۱:۲۸:۴۳

در ادامه مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه تقریباً پر از تماشاگر نقش جهان اصفهان به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی  یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرورزشی، سپاهانی‌ها که از همان دقیقه نخست بازی برای زدن گل اول و راحت کردن خیال‌شان روی دروازه حریف شمالی خیمه زده بودند، برای زدن گل نزدیک به یک ساعت صبر کردند. سرانجام شهریار مغانلو ستاره خط حمله طلایی‌پوشان در دقیقه ۶۰ ارسال رامین رضاییان را با ضربه سری تماشایی به گوشه دروازه مهمان فرستاد. اما ملوان از غفلت خط دفاعی سپاهان استفاده کرد و در دقیقه ۸۶ توسط سهیل فداکار به گل تساوی رسید.

تیم فوتبال سپاهان با این تساوی خانگی ۲ امتیاز حساس را از دست داد تا همه چیز به کام پرسپولیس شود و زردپوشان اصفهانی با ۵۶ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و پرسپولیس ۵۷ امتیازی صدرنشین ماند. ملوان هم با این تک امتیاز ۲۶ امتیازی شد و همچنان در رده دوازدهم باقی ماند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها