کد خبر: 608533
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۲:۰۰:۱۰
| |

در اسپانیا مصدوم، در ایران بازی در جام رمضان!

اقدام عجیب و غیر حرفه ای لژیونر ایرانی!

در شرایطی که باشگاه پالما اسپانیا تاکید کرده است ستاره ایرانی این تیم به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد، مسلم اولادقباد اما در بازگشت به ایران در مسابقات جام رمضان به میدان رفته است!

اقدام عجیب و غیر حرفه ای لژیونر ایرانی!
کد خبر: 608533
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۲:۰۰:۱۰

در شرایطی که مسابقات لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا برای انجام بازی‌های ملی و تعطیلات فیفا متوقف شده بود، مسلم اولادقباد ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما هم از فرصت استفاده کرد تا برای انجام کارهای اداری مجوز خروج از کشور به ایران بازگردد.

به گزارش مهر، اولادقباد بیش از یک ماه است به دلیل آسیب دیدگی از مسابقات و میادین دور است. این بازیکن در تورنمنت تایلند همراه تیم ملی حاضر شد و آخرین بار چند دقیقه در دیدار با ژاپن بازی کرد. پس از آن اولادقباد به اسپانیا بازگشت و از آن زمان درگیر انجام کارهای پزشکی و تمرینات بازتوانی برای رفع مصدومیتش بوده است.

او در این مدت حدود ۵ مسابقه پالما از جمله دو دیدار حساس با بارسلونا (در کوپا دل ری و بازی برگشت لیگ) را از دست داد و هنوز هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

با این حال اولادقباد در بازگشت به ایران در یک حرکت غیر حرفه‌ای و عجیب در مسابقات جام رمضان در شهر قم شرکت کرده است! این بازیکن مصدوم و ملی پوش ایران همراه با تیم دلسوختگان اهل بیت قم تا مرحله نیمه نهایی جام رمضان قم هم پیش رفت اما در این مرحله تیمش شکست خورد!

این در حالی است که باشگاه پالما اسپانیا که ظاهراً از بازی کردن اولادقباد در ایران بی خبر است، تاکید کرد این بازیکن مصدوم است.

پالما امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ اسپانیا در دیداری حساس به مصاف تیم خاین می‌رود. پالمایی ها در حال حاضر در رده دوم و خاین در رده سوم جدول هستند. برد در این بازی می‌تواند جایگاه دوم پالما در جدول را تثبیت و خیال آنها را راحت کند.

پالما در تشریح آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار با خاین، اشاره‌ای به شرایط اولادقباد هم داشته است.

در بخشی از گزارش پالما آمده است: «مسلم اولادقباد نمی‌تواند در بازی امروز جمعه حضور داشته باشد زیرا او همچنان مصدوم است و آنها ریسک نمی‌کنند زیرا مصدومیت پیچیده‌ای برای بهبودی است. تصمیم پزشکی و ورزشی این است که او هنگامی که او به طور کامل بهبود یافت دوباره در زمین ظاهر شود و از شدت گرفتن مصدومیت احتمالی که می‌تواند حضور او در بخش پایانی فصل به خطر بیندازد جلوگیری کند.»

این باشگاه همچنین تاکید کرده است که قصد دارد بازیکن ایرانی خود را به مرحله نیمه نهایی (Final Four) لیگ قهرمانان اروپا برساند؛ جایی که پالما دو هفته دیگر (۱۵ اردیبهشت) باید در دیداری حساس به مصاف بنفیکا پرتغال برود.

در ادامه گزارش پالما آمده است: «اولویت این است که بازیکن ایرانی بتواند به موقع برای بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال یوفا ریکاوری کند. این بازیکن با استفاده از این واقعیت که نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند، برای حل برخی از مراحل اداری که او را تا هفته آینده دور می‌کند، به کشورش نقل مکان کرده است.»

واضح است که باشگاه پالما به خاطر عقد قرارداد حرفه‌ای با بازیکن تیم ملی ایران تا چه اندازه نگران مصدومیت و آسیب دیدگی او است. بنابراین اولادقباد بدون توجه به این نگرانی و در شرایطی که برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران بازگشته است، تمرکزش را روی بازی در جام رمضان گذاشته است.

پالما زمانی که اولادقباد در تیم ملی ایران در تورنمنت تایلند مصدوم شد و آسیب دیده به اسپانیا بازگشت، به شدت از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوت از این بازیکن انتقاد و تاکید کرد که پیش از این هشدار داده بود مسلم به تیم ملی دعوت نشود چون ممکن است مصدومیتش شدت بگیرد.

باید دید واکنش این باشگاه به اقدام خودخواسته اولادقباد چیست و چه برخوردی با او صورت می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها