کد خبر: 607743
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پاسخ صریح مدیر بارسلونا به یک سوال؛ آیا مسی بر می‌گردد؟

خوان لاپورتا به سوال هواداران در مورد بازگشت مسی به بارسلون پاسخ داد.

پاسخ صریح مدیر بارسلونا به یک سوال؛ آیا مسی بر می‌گردد؟
کد خبر: 607743
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۱:۴۵:۰۰

خوان لاپورتا به شایعات بازگشت لیونل مسی به بارسلونا دامن می زند. او به عنوان رئیس بلوگرانا به سوالات هواداران در این زمینه پاسخ داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، برنده هفت بار توپ طلا در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کرد. این انتقال هیجان انگیز به پاری سن ژرمن پس از این رخ داد که مشخص شد بارسا بودجه برای بستن قرارداد جدید با او را در اختیار ندارد.

قرارداد مسی در فرانسه رو به اتمام است. در حالی که رهبران فعلی لالیگا به دنبال بازگرداندن این پسر پرخرج به خانه معنوی خود هستند. گمانه زنی ها برای بازگشت احساسی مسی به بارسلونا ادامه دارد. لاپورتا همچنان در مورد این موضوع مورد پرسش قرار می گیرد و به نظر می رسد به حامیان خود اشاره کرده است که یک حرکت خیره کننده در حال بررسی است.

 لاپورتا قبل از تساوی 0-0 بارسا در ختافه در روز یکشنبه با سوال یکی از هواداران مواجه شد: آیا مسی می تواند به نیوکمپ برگردد یا خیر؟ و لاپورتا پاسخ داد: «بله.»

بارسلونا همچنان باید هزینه‌های خود را کاهش دهد تا بتواند مسی را برگرداند. بدون این کار چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. اما آنها عزم خود را برای بازگرداندن این بازیکن بزرگ به تیم خود پس از ثبت 672 گل از طریق 778 بازی از سوی او دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها