کد خبر: 607568
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۳:۱۵:۳۵
| |

مردی که به مهاجم تیم ملی گفت خجالت نمی‌کشی آنها را دست می‌اندازی؟

آیا حرکت دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در بازی با هوادار، تحقیر تیم حریف بود؟

پنالتی استقلال که توسط حسین حسینی در دیدار با هوادار نواخته شد، با واکنش‌های زیادی در جامعه فوتبال کشور مواجه شده است.

آیا حرکت دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در بازی با هوادار، تحقیر تیم حریف بود؟
کد خبر: 607568
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۳:۱۵:۳۵

شاید خیلی‌ها منتظر بودند در کوران بازی استقلال و هوادار، ذشاهد حرکات و برخوردهای جنجالی ساکت الهامی باشند؛ مردی که اغلب در بازی‌های بزرگ یه حرکت حاشیه ای انجام می‌دهد و البته بعدش هم پشیمان می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، هر چه هست اینکه الهامی در این بازی آرامش لازم را داشت و پس از شکست سنگین تیمش مقابل استقلال هم با خبرنگاران صحبت کرد. نظر او این بود که کار استقلالی‌ها در دقایق پایانی بازی مقابل بازیکنانی که ۵ گل دریافت کرده بودند،؛ یک تحقیر بود.

حالا سوال این است؛ آیا واقعا حرکت ژانگولری حسین حسینی، هنگام نواختن ضربه پنالتی که استقلال نیازی هم به گل بیشتر نداشت، تحقیر تیم هوادار بود؟

واقعیت این است که در هیچ کجای قوانین فوتبال نیامده که چنین کاری، حقارت آمیز است؛ اما بازیکن ملی مملکت می‌تواند در این گونه مواقع، از شخصیت و کاریزمای خودش برای درس دادن به بازیکنان جوان و کم تجربه، استفاده کند. حسینی هم می‌توانست بازیکن دیگری در آن لحظه باشد اما تصمیمش این نبود و کار دیگری انجام داد که به خودش مربوط است. او لابد خاطرات بازی تیم ملی ایران و انگلیس را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فراموش نکرده است.

در این باره مرتض کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی خاطره ای نقل کرده که مرور آن بی ربط به حال و هوای بازی استقلال و هوادار نیست: «با نپال بازی داشتیم و ۳ - صفر جلو بودیم. با مجید نامجو مطلق در گوشه زمین، آن‌ها را اذیت می‌کردیم. دهداری تمام تعویض‌هایش را هم انجام داده بود ولی من را از بازی بیرون کشید و کنار خودش روی نیمکت نشاند. ۱۰ دقیقه به پایان بازی مانده بود که از داور اجازه گرفت و این کار را انجام داد. پرسیدم: چرا؟ آقا چه اتفاقی افتاده؟ گفت: خجالت نمی‌کشی؟ شاید خانواده آن بازیکنان این‌جا نشسته‌ باشند. شما دارید، آن‌ها را دست می‌اندازید؟»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها