کد خبر: 607357
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۲:۴۴:۳۳
| |

با محرومیت دو ستاره کلیدی؛

ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار

استقلال تهران در مسابقه خانگی امروز به مصاف تیم هوادار خواهد رفت

ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار
کد خبر: 607357
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۲:۴۴:۳۳

تیم‌های استقلال و هوادار تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، استقلال در مسابقه خارج از خانه برابر آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و با آخرین بار در اولین مسابقه دور برگشت مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد. تیم هوادار مقابل پیکان در هفته پیش با یک گل شکست خورد و امیدوار است پیروزی مقابل پرسپولیس را برابر دیگر تیم بزرگ پایتخت در ورزشگاه آزادی تکرار کند.

کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال به دلیل محرومیت در بازی غایب خواهند بود. پس از پایان تمرین روز گذشته نیز ساپینتو نام علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی و محمدحسین زواری را از لیست تیمش خط زد.

استقلال برای بازی امروز مانند اکثر مسابقات فصل از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده می‌کند. حسینی در بازی برابر آلومینیوم دروازه‌اش را با یک نمایش بی نقص بسته نگه داشت.

خط دفاعی آبی پوشان با حضور صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی و جعفر سلمانی تکمیل می‌شود. مرادمند و حردانی به جای سیلوا و یامگا به ترکیب ملحق شده‌اند.

در خط میانی آرش رضاوند، سعید مهری و روزبه چشمی به احتمال فراوان در ترکیب هستند. چشمی در اغلب مسابقات از ابتدا در ترکیب بوده و همچنین محرومیت یا مصدومیت موجب می‌شود تا رضاوند و مهری با دیگر گزینه‌های روی نیمکت مانند مهدی پور تعویض شوند.

در خط حمله  به احتمال مثلث همیشگی محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری حضور خواهند داشت. این سه بازیکن شانس اول گلزنی تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو در مسابقه امشب خواهند بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها