کد خبر: 606938
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۱۰:۰۵:۰۰
| |

کشتی آزاد قهرمانی آسیا / سرلک حذف شد؛ قیاسی به یک‌چهارم نهایی و عموزاد به نیمه نهایی رفت

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با راهیابی رحمان عموزاد به نیمه نهایی ۶۵ کیلوگرم و مرتضی قیاسی به یک چهارم نهایی آغاز شد.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا / سرلک حذف شد؛ قیاسی به یک‌چهارم نهایی و عموزاد به نیمه نهایی رفت
کد خبر: 606938
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۱۰:۰۵:۰۰

 مسابقات پنج وزن نخست سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۱ مغلوب ریکوتو آرای از ژاپن شد و با شکست ریکوتو آرای ژاپنی در مبارزه با حریف هندی، از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با توجه حاضر نشدن عنایت اولله از پاکستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه میان مصطفی احمداف از تاجیکستان و بین از سنگاپور کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان خیدیر سیف الدین اف از بحرین و آدیلت ماراتبایف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان را ۱۲ بر صفر شکست داد و در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها