کد خبر: 606313
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۹:۵۳:۰۰
| |

رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد:

مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده و امیدواریم در سراسر کشور با تدبیر کافی مرتفع شود

مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده
کد خبر: 606313
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۹:۵۳:۰۰

مهدی تاج اعلام کرد مشکل حضور زنان در استادیوم مرتفع شده است. 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: ایجاد یک باشگاه خوب مساوی با تخریب یک زندان است. حضور در سطوح بالای فوتبال به ویژه لیگ برتر از نظر اجتماعی و اقتصادی اهمیت بسیار بالایی برای هر منطقه دارد و با توجه به اینکه فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی در کشور قابل قیاس نیست، فدراسیون تلاش دارد این رشته ورزشی و پرطرفدار در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان‌غربی بیش از پیش گسترش یابد.

تاج در ادامه گفت: در هفته اخیر لیگ برتر فوتبال شاهد حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری یادگار امام تبریز برای تماشای بازی بودیم که این اتفاق کم و بیش در رشته فوتسال نیز در حال رخ دادن است، ولی متاسفانه در استان آذربایجان‌غربی از این نعمت محروم هستیم. امیدواریم تیم‌هایی، چون ۹۰ ارومیه و سردار بوکان نیز با حل مشکلات با هدف‌گذاری به سطوح بالاتر راه یابند و در فوتسال و فوتبال ساحلی نیز چنین برنامه‌ریزی با توجه به حمایت استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قابل انجام است.

وی در پایان اظهار داشت: مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده و امیدواریم در سراسر کشور با تدبیر کافی مرتفع شود و در خصوص سیستم کمک داور ویدیویی نیز فدراسیون تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی در همه ورزشگاه‌ها انجام می‌دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها