کد خبر: 606311
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۸:۱۲:۱۰
| |

"آستانه" در سیطره فرنگی کاران ایران

۴ طلا و یک نقره شاگردان رنگرز در روز نخست

امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.

۴ طلا و یک نقره شاگردان رنگرز در روز نخست
کد خبر: 606311
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۸:۱۲:۱۰

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، امین میرزازاده دارنده مدال نقره جهان و آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این مسابقات بود که در دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم برابر منگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و چهارمین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تموربک نسیم اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. 

 پیش از این پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳ و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی‌نژاد نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار فینال وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان نرفت و صاحب مدال نقره شد.

به این ترتیب در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، شاگردان حسن رنگرز با نمایش بی‌نظیر خود صاحب ۴ مدال طلا و یک نقره شدند.

رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی این مسابقات فردا دوشنبه برگزار می‌شود و مهدی محسن نژاد در ۶۰، رضا عباسی در ۶۷، سجاد ایمن طلب در ۷۲، علیرضا مهمدی در ۸۲ و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف رقبایشان می‌روند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها