کد خبر: 605519
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ۱۱:۵۸:۲۱
| |

اتفاق باورنکردنی در باشگاه استقلال؛

مدیران استقلال مدارک صدور مجوز حرفه‌ای را بارگذاری نکردند!

مسئولان باشگاه استقلال با وجود فرصت کم باقیمانده هنوز مدارک‌های موردنیاز برای صدور مجوز حرفه‌ای را بارگذاری نکرده‌اند.

مدیران استقلال مدارک صدور مجوز حرفه‌ای را بارگذاری نکردند!
کد خبر: 605519
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ۱۱:۵۸:۲۱

باشگاه استقلال تا روز ۱۱ فروردین فرصت داشت تا با پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی مجوز باشگاهی را دریافت کرده و فرصت شرکت در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، اما این اتفاق رخ نداد. این اتفاق باعث ایجاد حواشی زیادی برای باشگاه استقلال شد، به طوری که علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی این باشگاه کناره‌گیری کرد، اما هیئت مدیره از او خواست به کارش ادامه دهد. دو شب پیش نیز، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در تلویزیون مناظره‌ای با فتح‌الله‌زاده داشت و پرده از اوضاع آشفته باشگاه استقلال برداشت.

به گزارش تسنیم، اگر چه مدیران استقلال نبود منابع مالی لازم برای پرداخت پول استراماچونی را بهانه حذف این تیم از آسیا می‌دانند، ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد مسئولان استقلال بیشتر مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای را تهیه نکرده‌اند. باشگاه‌ها تا ۳۰ فروردین ماه فرصت دارند مدارک مربوط به زیرساخت حقوقی و مالی خود را به اضافه پرونده‌هایی که تا ۱۱ فروردین مصالحه و توافق کرده‌اند، بارگذاری کنند.

مدیران باشگاه استقلال در این مدت تمام تمرکزشان را برای پرونده استراماچونی گذاشته بودند، در صورتی که می‌توانستند با رایزنی سایر مدارک را بارگذاری کنند و به مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای AFC اعلام کنند که با استراماچونی نیز در حال توافق هستند تا شانس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

استقلالی‌ها باید رضایت باشگاه شباب الاهلی امارات برای انتقال مهدی قایدی، لئاندرو پائدوانی و احمد موسوی را طی توافق‌نامه یا پرداخت پول‌شان جلب کرده و سایر مدارک حقوقی و مالی را نیز بارگذاری می‌کردند، اما این کار را نکرده‌اند و تنها چند روز دیگر فرصت دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها