کد خبر: 604998
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۱۷:۴۰:۲۰
| |

اختصاص «اعتمادآنلاین»:

پرسپولیس بدون پرداخت بدهی علیپور برای مجوز حرفه‌ای اقدام کرده؟/ ماجرای شایعه تماس وزارت ورزش با وکیل مهاجم سابق سرخ‌ها!

وکیل علی علیپور در گفت‌وگوی اختصاصی با اعتمادآنلاین از توافق باشگاه پرسپولیس با این بازیکن قبل از مهلت مقرر AFC خبر داد.

پرسپولیس بدون پرداخت بدهی علیپور برای مجوز حرفه‌ای اقدام کرده؟/ ماجرای شایعه تماس وزارت ورزش با وکیل مهاجم سابق سرخ‌ها!
کد خبر: 604998
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۱۷:۴۰:۲۰

در چند روز گذشته بحث گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایرانی مطرح بود. تیم‌های متقاضی مجوز حرفه‌ای باید تا تاریخ ده فرودین همه مدارک خود را در سامانه مد نظر AFC آپلود می‌کردند. یکی از این مدارک، مدارک مربوط به تسویه حساب باشگاه با طلبکاران بود. اتفاقی که برای استقلال به دلیل پرداخت نکردن بدهی استراماچونی رخ نداد اما رقیب استقلال یعنی پرسپولیس اعلام کرد همه مدارک مورد نظر را بارگذاری کرده و مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، یکی از پرونده‌هایی که پرسپولیس در ماه‌های گذشته با آن درگیر بود پرونده شکایت علی علیپور بود. مهاجم سابق سرخپوشان رقمی نزدیک به یک میلیارد از باشگاه طلب داشت و باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای باید با این بازیکن به توافق می‌رسید. اتفاقی که تا واپسین روزهای سال 1401 رقم نخورد تا این شایعه به وجود بیاید که پرسپولیس بدون توافق با مهاجم سابق خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کرده است.

در همین اثنا یک شایعه عجیب در فضای مجازی به وجود آمد مبنی بر اینکه پرسپولیس پول علیپور را پرداخت نکرده است و وزارت ورزش و جوانان با پا در میانی و تماس با وکیل این بازیکن توانسته رضایت آنها را بگیرد!

برای بررسی این شایعه با رسول باختر وکیل علی علیپور صحبت کردیم و ایشان ضمن تکذیب هرگونه تماس از جایی برای رضایت دادن اعلام کرد توافق موکلش با باشگاه قبل از تعطیلات عید رقم خورده بود. او اظهار داشت چک‌های باشگاه قبل از عید به دست ما رسید اما در آن مقطع به دلیل اینکه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس حضور نداشت که اسناد را امضا کند من هم توافق را امضا نکردم و همه چیز به بعد از عید موکول شد. باختر تایید کرد در تاریخ هفتم با مراجعه به سازمان لیگ قرار بود ماجرا خاتمه پیدا کند که به دلیل ساعت کاری خاص این سازمان پروسه به هشت فروردین موکول و در همان تاریخ همه چیز فیصله پیدا کرد.

باختر در پایان تاکید نمود که از هیچ ارگانی بابت توافق با باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته نشده و اگر چنین تماسی گرفته می‌شد آنها به هیچ وجه توافقنامه را امضا نمی‌کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها