کد خبر: 601526
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۰:۱۳
| |

خبر خوب برای سرخ‌ها!

ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد!

وینگر سپاهان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست.

ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد!
کد خبر: 601526
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۰:۱۳

محمد علی‌نژاد که فصل درخشانی همراه با سپاهان پشت سر می‌گذارد و تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی این تیم شده، در دیدار اخیرشان برابر هوادار تهران به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت که مصدومیت او بهبود پیدا نکرد تا بازی حساس فردا مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

به گزارش ورزش سه، علی‌نژاد که در دیدار رفت مقابل پرسپولیس یکی از ۱۱ بازیکن اصلی سپاهان بود و در دیدار اخیرشان در جام حذفی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و عملکرد خوبی ارائه داد، فردا نمی‌تواند برای سومین بار پیاپی در فصل جاری با پیراهن طلایی‌پوشان برابر پرسپولیس به زمین برود.

این بازیکن که سال گذشته در جریان برتری ۳ بر ۲ آلومینیوم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس فوق‌العاده کار کرد و یک گل تماشایی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر تاثیرگذاری مستقیم داشت، حالا فرصت درخشش دوباره در این استادیوم برابر سرخ‌پوشان را از دست داده و در فهرست تیمش نخواهد بود.

علی‌نژاد با انتشار یک استوری و انتشار تصویر بازیکنان سپاهان برای آنها مقابل پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده و با انتشار ۱+۵ قلب زرد رنگ، به پنج قهرمانی این تیم در لیگ برتر و شانس بالایشان برای کسب ششمین جام در این رقابت‌ها اشاره داشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها