کد خبر: 353542
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۱:۰۱:۱۱
| |

سولسشر:

حق ما در این بازی بیش از یک امتیاز بود

سرمربی یونایتد می‌گوید بازیکنانش از تساوی برابر لیورپول ناراحت هستند و این نشانه خوبی در تیم او است.

حق ما در این بازی بیش از یک امتیاز بود
کد خبر: 353542
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۱:۰۱:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از گاردین، منچستر یونایتد در هفته نهم لیگ برتر در داربی فوتبال انگلیس به دیدار لیورپول رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اوله‌گنار سولسشایر که تیمش رد رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد بعد از این دیدار گفت: حق ما در این بازی بیش از یک امتیاز بود. فوتبال خوبی برابر حریفمان ارائه دادیم. در رختکن بعد از بازی همه بازیکنان ناراحت بودند و این نشانه خوبی در تیم است. ما تلاش زیادی کردیم تا برنده این دیدار شویم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم ولی در دقایق پایانی فکر کنم به خاطر خستگی بازیکنانم نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم دست یابیم. ما تلاش کردیم تا تیم بتوانیم فوتبال خوبی برابر لیورپول ارائه دهد و در این راه موفق نیز بودیم ولی به هر حال در فوتبال چنین چیزهایی رخ می‌دهد و نتوانستیم در پایان برنده از زمین بیرون بیاییم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازیکنانم انرژی زیادی از خود در این دیدار ارائه دادند. دانیل جیمز، مارکوس راشفورد و آندریاس پریرا موقعیت‌های زیادی برای تیم ایجاد کردند. باعث شدیم تا تیم حریف تغییر تاکتیک بدهد و تلاش زیادی کند تا بتواند از ما امتیاز بیگرد. متاسفم که الان نمی‌توانم درباره برد تیمم صحبت کنم و به یک امتیاز بسنده کردیم.

یونایتد باید پنجشنبه شب در لیگ اروپا به مصاف تیم پارتیزان بلگراد برود و در ادامه در لیگ برتر در خانه نوریچ بازی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها