کد خبر: 600754
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۸:۱۵:۰۱
| |

باد به ضرر ما بود!

کنایه بزرگ سرمربی تراکتور به یحیی گل‌محمدی؛ لذت می‌برم که جواب می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور به شکست تیمش مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

کنایه بزرگ سرمربی تراکتور به یحیی گل‌محمدی؛ لذت می‌برم که جواب می‌دهم
کد خبر: 600754
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۸:۱۵:۰۱

پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس درباره این بازی اظهار کرد: چه چیزی باید بگویم؟ من هیچ تاکتیک ویژه‌ای قبل از بازی نداشتم. چون نمی‌دانستیم در بازی چه اتفاقی می‌افتد؟ از قبل نمی‌توانم پیشگویی کنم. بازی را ۲ بر صفر عقب بودیم. برای جبران مهاجم آوردیم. برای عباس‌زاده خوشحالم دوباره گل زد تا به ما کمک کند و به روزهای ایده‌آلش برگردد.

به گزارش فارس، سرمربی تراکتور در مورد نبودن محمدرضا اخباری در بازی با پرسپولیس ادامه داد: برای هر تیمی اتفاق می‌افتد که در هر بازی بازیکنی را به خاطر مصدومیت یا محرومیت نداشته باشد. امروز برای ما هم این اتفاق رخ داد. باد هم امروز ۴۵ دقیقه به سود ما و ۴۵ دقیقه به ضرر ما بود. اگر امروز باد نبود شرایط خیلی بهتر بود.

خمز درباره صحبت‌هایش بعد از برد در آبادان خاطرنشان کرد: در آبادان گفتم از نیمه دوم راضی نیستم نه کل بازی. امروز فکر می‌کنم نیمه اول باد علیه ما بود اما بازی خوبی کردیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خوشحالم بابت تلاش بازیکنانم چرا که بعد از ۲ بر صفر که عقب بودیم به بازی برگشتیم. خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند این کار را انجام دهند. نه فقط من بلکه هواداران هم به این بازیکنان افتخار می‌کنند.

سرمربی تیم تراکتور گفت: بازی‌ها این طور نیستند که یک نیمه را ببرید و یک نیمه ببازید. ما همان کاری که در نیمه اول کردیم در نیمه دوم هم انجام دادیم. تفاوت این بود که در نیمه دوم عقب بودیم و برای جبران بازی کردیم. اگر اشتباه نکنم پرسپولیس ۳ ضربه به چارچوب زد و هر ۳ تا گل شد. مسئولیت همیشه با سرمربی است و وقتی می‌بازم مسئولیت را قبول می‌کنم. این طور نبود که نیمه اول اشتباه کنم اما در نیمه دوم اشتباه نکنم. ما همان کاری که نیمه اول کردیم را انجام دادیم. مسئولیت باخت با من است.

خمز در خصوص گلزنی عباس‌زاده تصریح کرد: امروز بابت کار همه بازیکنانم خوشحالم. عباس زاده هم ۲ گل زده و برای او هم خوشحالم.

وی تصریح کرد: واقعا لذت می‌برم که اینجا هستم تا جواب شما را بدهم. این بخشی از کار من است. هم در بردها و هم در باخت‌ها من را اینجا می‌بینید. مسئولیت هر چه در زمین است با من است. گاهی خوب می‌شود و گاهی نه. باید آنالیز کنیم تا اتفاقات بد تکرار نشود. در همین بازی هم خوب بودیم و هم بد. این به خاطر کیفیت بازیکنان حریف هم هست. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. ما ۲ بر صفر را برگرداندیم و خیلی از تیم‌ها نمی توانند این کار را انجام دهند. بازیکنانم خیلی تلاش کردند و با تلاش خود نتیجه را برگرداندند. پرسپولیس در نیمه اول ۲ ضربه به سمت دروازه ما زد و ۲ گل به ثمر رساند!

خمز در مورد اینکه بازیکنان تراکتور به خاطر عدم تمرکز گل سوم را دریافت کردن؛ ادامه داد: فکر نمی‌کنم بخاطر عدم تمرکز گل خوردیم، شاید اشتباه از سوی بازیکنان رخ داده است. ما خیلی خوب بازی کردیم. شما به نتیجه نگاه می‌کنید اما برای من مسائل دیگر مهم است. دوست ندارم ببازم. تماشاگران امروز با دیدن این بازی لذت بردند. ما با این نوع بازی خیلی از بازی‌ها را می‌توانیم برنده باشیم. کسانی که بازی امروز را دیدند از آن لذت بردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها