حمله سرمربی تراکتور به شاگردان گل‌محمدی!

چرا برای پرسپولیس این قدر پنالتی می گیرند؛ شاید مسائلی وجود دارد!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی برای تیمی مثل پرسپولیس آنقدر پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند؛ شاید یک چیزهایی وجود داشته باشد!

چرا برای پرسپولیس این قدر پنالتی می گیرند؛ شاید مسائلی وجود دارد!
کد خبر: 600518
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۴:۰۷:۵۷

پاکو خِمس در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی خوب و کنترل کردن این تیم کمی سخت است. این تیم بازیکنان سریع و تاکتیکی دارد. سعی می‌کنیم حفظ توپ کنیم و بعد از آن زمانی که توپ را از دست می‌دهیم نظم خوبی داشته باشیم و فضای کمتری به این تیم بدهیم و به این شکل آنها را کنترل کنیم.

به گزارش تسنیم، وی در مورد غیبت هادی محمدی و مهدی هاشم‌نژاد در این مسابقه تصریح کرد: در تیم ما این اتفاقات تأثیری ندارد. از الان فکر کردم که چه کسی در این پست‌ها بازی خواهد کرد و مطمئنم کسی که جایگزین می‌شود به بهترین شکل این کار را انجام خواهد داد.

سرمربی تراکتور در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه بازیکنان تیمش کارت‌های زرد زیادی دریافت می‌کنند و آیا در این خصوص با شاگردانش صحبت کرده است؟ گفت: این ریسک را قبول کردم. وقتی تیم‌تان بالا بازی می‌کند گاهی اوقات مجبور می‌شوید خطا کنید. از تیمم می‌خواهم که در زمین صددرصد بازی کنند؛ اگر بخواهم که ۶۰ درصد بازی کنند طبیعتاً تعداد خطاها هم کم می‌شود ولی وقتی ما صددرصد بازی می‌کنیم تعداد خطاها و کارت‌ها هم بالا می‌رود.

خمس در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای کنترل مهدی ترابی و لئاندرو پریرا دو بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس دارد؟ عنوان کرد: هیچ برنامه مشخصی برای کنترل یک بازیکن خاص ندارم. خیلی از تیم‌ها در سال‌های اخیر برنامه داشتند تا مسی را کنترل کنند ولی وقتی کسی خلاقیت خدادادی دارد خیلی سخت است که کنترلش کنید. در واقع کار ما این است که بازیکنان را آنالیز می‌کنیم و می‌دانیم نقاط قوت‌شان چیست. این آنالیز را هم به بازیکنان می‌گوییم ولی هیچ‌وقت این برنامه را نداریم که یک بازیکن را جا به جا کنیم تا یک بازیکن خاص را کنترل کند. سعی می‌کنیم تیمی این کار را انجام دهیم و به بازیکنان‌مان می‌گوییم که درست یارگیری کنند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت حسینی و اینکه آیا او می‌تواند در بازی فردا شرکت کند، گفت: بله مشکلی ندارد.

سرمربی تراکتور در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان و اینکه آیا به قهرمانی تیمش در فصل جاری امیدوار است؟ یادآور شد: به همه بازیکنانم اعتقاد دارم. کارت شناسایی آنها را نگاه نمی‌کنم که چند سالشان است. هر بازیکنی آماده باشد و بتواند به من کمک کند از او استفاده می‌کنم. تیم‌هایی که هدف‌شان این است که قهرمان شوند، پرسپولیس، سپاهان، استقلال و گل‌گهر هستند، چون هزینه زیادی کرده و خیلی در بازار خرج کردند و هدف‌شان از اول این بوده است. قهرمانی برای ما وظیفه نیست، بلکه یک رؤیا است و دنبال آن هستیم. اگر به آن برسیم خیلی خوشحال خواهیم شد. فشار قهرمانی بیشتر به دوش تیم‌هایی است که از آن‌ها نام بردم.

«پرسپولیس در اکثر مسابقات به پنالتی دست پیدا کرده و مدافعان تراکتور هم خطای زیادی داخل محوطه انجام می‌دهند و آیا فکری برای این موضوع شده است؟» خمس در پاسخ به طرح این سؤال گفت: وقتی برای تیمی مثل پرسپولیس آنقدر پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند؛ شاید یک چیزهایی باشد! آیا قضاوتی که برای استقلال و پرسپولیس می‌شود با ما یکسان است؟ کمی عجیب نیست که هنوز در کل لیگ یک پنالتی برای ما گرفته نشده است؟ شاید من خیلی منفی فکر می‌کنم!

وی در خصوص آخرین وضعیت محمد عباس‌زاده و راه بازگشت او به دوران اوج خود خاطرنشان کرد: اینجا همه دنبال طرح و برنامه هستیم که یک چیز را درست کنیم؛ اما اینطور نیست. تنها راهش این است که تلاش و تمرین کند تا به سطح قبلی برگردد. رضا اسدی را دارم که در خط جلو فوق‌العاده کار می‌کند؛ عباس‌زاده هم دقایق خودش را خواهد داشت، همینطور پاکدل. در واقع اگر من اسدی را بیرون بیاورم و عباس‌زاده را بازی بدهم هفته بعد شما از من خواهید پرسید چرا این کار را انجام دادید. عباس‌زاده باید الان سخت کار کند تا وقتی من از او استفاده می‌کند بتواند جواب بدهد و بعداً بیشتر به او فرصت دهیم. اگر نگویم عباس‌زاده بهترین است، قطعاً یکی از سه بازیکن برتر لیگ در زدن ضربات آخر است. او اگر به آمادگی کامل برسد می‌تواند خیلی برای تیم مفید باشد.

سرمربی تراکتور در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه مربیان بزرگ دنیا در بازی‌های بزرگ یک سورپرایز ویژه دارند و آیا استفاده از «رومرو» سورپرایز او در دیدار با پرسپولیس خواهد بود؟ گفت: من مربی بزرگی نیستم! در واقع سورپرایز ما این نیست که عباس‌زاده یا رومرو بازی کند. سورپرایز ما این است که بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه را مقابل تیم خوب پرسپولیس بگیریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها