کد خبر: 599960
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۰:۴۵:۵۸
| |

در تبریز مراقب این پسر رضا اسدی باشید!

اظهارات جالب وحید قلیچ/ پرسپولیس پارسال بیرانوند را داشت، استقلال قهرمان لیگ نمی‌شد!

وحید قلیچ سنگربان پیشین پرسپولیس می‌گوید: به جرأت می‌گویم که اگر بیرانوند سال گذشته در پرسپولیس توپ می‌زد استقلال نمی‌توانست قهرمان لیگ برتر شود.

اظهارات جالب وحید قلیچ/ پرسپولیس پارسال بیرانوند را داشت، استقلال قهرمان لیگ نمی‌شد!
کد خبر: 599960
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۰:۴۵:۵۸

تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک با امتیاز گرفتن از استقلال و سپاهان اصفهان، به پرسپولیس کمک کردند! شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق شدند با ۳ گل نفت مسجد سلیمان را شکست دهند.

به گزارش خبرورزشی، هر چند این پیروزی باعث نشد سرخپوشان تهرانی دوباره به صدرجدول برسند اما با توجه به نمایش خوب شاگردان مهدی رحمتی در اراک و متوقف کردن سپاهان اصفهان، پرسپولیس به یک امتیازی این تیم رسید.

استقلال تهران هم در قائم‌شهر ۲ امتیاز حساس از دست داد و حالا وحید قلیچ در این رابطه می‌گوید: دم حمید مطهری گرم! من می‌دانستیم نساجی مازندران یقه استقلال را در قائم‌شهر خواهد گرفت. حمید مطهری مربی با دانش و صاحب سبکی است که با بازیکنان بی ادعایش کار بزرگی در مقابل تیم کهکشانی استقلال انجام دادند. نساجی خیلی هوشمندانه بازی کرد و از این تیم بزرگ امتیاز گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه می‌دهد: پس از این بازی استقلالی‌ها کلی مصاحبه کردند علیه داوری در حالی که به نظر من هم مهدی قایدی شیرجه زد و آن صحنه اصلا پنالتی نبود. داور در دو قدمی‌صحنه حضور داشت و همه چیز را دید. البته با توجه به اینکه استقلالی‌ها چند هفته پشت سرهم برده بودند و روی سه امتیاز دیدار با نساجی مازندران هم حساب پیشاپیش باز کرده بودند طبیعی بود بابت این نتیجه ناراحت باشند. آنها تیم پرمهره ای هستند اما فوتبال همین است و اتفاقا نساجی یک گل خوشگل و بی حرف و حدیث هم به استقلال زد.

او ضمن اشاره به بازی آلومینیوم و سپاهان اصفهان در اراک یادآور می‌شود: آلومینیوم اراک هم به نحوی برای پرسپولیس بازی کرد و توانست از این تیم امتیاز بگیرد. تیم مهدی رحمتی هم تیم خوب و سخت کوشی است که به راحتی به هیچ تیمی‌باج نمی‌دهد. این امتیازاتی که سپاهان و استقلال در اراک و قائم‌شهر از دست دادند از یک طرف به سود پرسپولیس بود و از طرف دیگر این دو تیم را دچار مشکل خواهد کرد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس به تعریف و تمجید از علیرضا بیرانوند پرداخته و خاطرنشان می‌کند: علیرضا بیرانوند یک گلر پنالتی گیر و الان با تجربه است. من به جرأت می‌گویم که اگر بیرانوند سال گذشته در پرسپولیس توپ می‌زد استقلال نمی‌توانست قهرمان لیگ برتر شود. ما فصل گذشته خلا غیبت علیرضا بیرانوند را به شدت احساس کردیم. در همین بازی هم تصور کنید علیرضا بیرانوند داخل دروازه پرسپولیس نبود، چه اتفاقی می‌افتاد؟ حتم بدانید اگر پنالتی نفت مسجد سلیمان تبدیل به گل می‌شد کار پرسپولیس برای پیروزی و کسب سه امتیاز بسیار سخت بود. به نظر من علیرضا بیرانوند در حال حاضر تبدیل به یک ستون برای پرسپولیس شده است و در ادامه فصل هم حضور او خیلی به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

وحید قلیچ بازی سختی را در هفته آینده برای پرسپولیس پیش بینی می‌کند و می‌گوید: بازی کردن در تبریز همیشه برای پرسپولیس سخت بوده است. این تیم با سرمربی اسپانیایی خودش، بسیار بهتر از گذشته بازی می‌کند و امتیازات خوبی جمع آوری کرده است. پرسپولیس در این بازی باید ششدانگ و کم اشتباه بازی کند تا نتیجه بگیرد. از آن گذشته خط دفاع پرسپولیس باید به شدت مراقب این پسر رضا اسدی باشد. او در تراکتور تبدیل به یک بازیکن گلزن شده و تا به حال ۸ گل در لیگ برتر زده است. اسدی می‌خواهد به همه ثابت کند حق اش جدایی از پرسپولیس نبوده و همین انگیزه اضافی شاید برای پرسپولیس دردسرساز شود. البته این پرسپولیس تیم کامل و خوبی است و می‌تواند تراکتور را حتی در تبریز شکست دهد. هدف پرسپولیس قهرمانی است و برای تیمی هم که می‌خواهد قهرمان شود  نباید فرقی کند در خانه حریف بازی می‌کند یا خودش! به اعتقاد من پرسپولیس باید با این تفکر راهی تبریز شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها