کد خبر: 600258
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۳:۰۶
| |

رد کردن نیروهای امنیتی با ظرافت؛

جیمی جامپ بامزه ال‌کلاسیکو رکورد زد + عکس

یک هواداران خردسال رئالی پیش از شروع ال‌کلاسیکو وارد زمین شده و با ستاره های محبوبش عکس یادگار گرفت.

جیمی جامپ بامزه ال‌کلاسیکو رکورد زد + عکس
کد خبر: 600258
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۳:۰۶

رئال مادرید امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا میزبان بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است. هواداران رئال مادرید که تیم‌شان فاصله زیادی با بارسا در لیگ پیدا کرده، امیدوارند تا با پیروزی در بازی امشب حداقل در مسیر کسب یک جام داخلی قرار بگیرند.

فضای بیرونی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ساعاتی پیش از شروع ال‌کلاسیکو متشنج بود اما هواداران رئال با ورود به داخل ورزشگاه، اعتراض به فساد داوری را فراموش و شروع به تشویق تیم خود کردند. در این میان یکی از هواداران خردسال این تیم نیز مرزهای امنیتی را با ظرافت رد کرده و وارد زمین چمن شد.

این هوادار که شاید بتوان او را کم سن و سال ترین جیمی جامپ ال‌کلاسیکو یا حتی فوتبال اروپا نامید، پیش از شروع بازی کار خود را انجام داد تا احتمالا پس از یک توجیه مختصر در کنار زمین توسط ماموران امنیتی، از روی سکوها با آرامش – در حالی که کلی سلفی با ستاره های محبوبش در گوشی خود ثبت کرده – ال‌کلاسیکو را تماشا کند.

او طبق برنامه ای دقیق و در حین گرم کردن بازیکنان وارد زمین شد و تا زمانی که ماموران امنیتی متوجه حضورش شوند به ترتیب شروع به گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان رئال شد. تصاویر مربوط به این لحظات خیلی زود توسط عکاسان دور زمین نیز شکار شده و به سوژه ای جالب برای ال‌کلاسیکوی امشب تبدیل شد؛ سوژه ای که از نظر تعداد سلفی پیش از گیر افتادن و سن و سالش یک رکورددار به حساب می آمد.

جیمی جامپ الکلاسیکو-۱

جیمی جامپ الکلاسیکو-۲

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها