سرمربی سرشناس اروپایی روی نیمکت ایران؟

توافق اولیه فدراسیون با جذاب ترین گزینه تیم ملی

اصلی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال، یک مربی ایتالیایی با سال‌ها سابقه مربیگری در تیم‌های مهم سری‌آ است.

توافق اولیه فدراسیون با جذاب ترین گزینه تیم ملی
کد خبر: 600248
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۵:۰۳

هفته گذشته بود که فدراسیون فوتبال از گزینه‌های داخلی نیمکت تیم ملی رونمایی کرد، اما چندی نگذشت که یکی پس از دیگری با انتشار بیانیه‌های جداگانه انصراف خود را از پذیرش این مسئولیت اعلام کردند.

به گزارش میزان، البته مهدی تاج خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان داد و از برنامه اصلی فدراسیون پرده برداشت. وی اعلام کرد که بر اساس نظرسنجی‌هایی که به فدراسیون فوتبال رسیده تمایل مردم به حضور مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی بیشتر است تا به نوعی آب پاکی را روی دست تمام گزینه‌های داخلی ریخته باشد.

اما در این مدت اسامی زیادی برای نیمکت تیم ملی مطرح شد، از نام‌های قدیمی گرفته تا گزینه‌های جدید، از برانکو و استراماچونی گرفته تا فلیکس سانچز و مورایس و خمز، اما آخرین مربی که به عنوان گزینه نیمکت تیم ملی مطرح شده وینچنزو مونتلا ایتالیایی است.

حالا اصلی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال، یک مربی ایتالیایی با سال‌ها سابقه مربیگری در تیم‌های مهم سری‌آ است؛ گفته می‌شود حتی توافقات اولیه نیز در این خصوص انجام شده، اما دو مانع بزرگ، بر سر راه او وجود دارد. اول اینکه مونتلا فعلا تحت قرارداد یک باشگاه است و دوم اینکه فدراسیون نگران است ماجرای مارک ویلموتس درباره او تکرار شود، مگر اینکه راهی برای انتقال پول پیدا شود.

در صورت حضور مونتلا روی نیمکت ایران، وی اولین تجربه مربیگری ملی خود را پشت سر می‌گذارد. پیش از این او فقط در رده باشگاهی در تیم‌های آدانا دمیرسپور، فیورنتینا، سویا، میلان و سمپدوریا مربیگری کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها