من از آنها حمایت می‌کنم...

سردار آزمون گلش را به مردم ایران تقدیم کرد

بازیکن ایرانی لورکوزن اولین گل این فصلش در بوندسلیگا را به مردم ایران تقدیم کرد.

سردار آزمون گلش را به مردم ایران تقدیم کرد
کد خبر: 599565
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۰:۲۲:۴۴

در ادامه هفته بیست‌ویکم بوندسلیگا یک بازی برگزار شد. در این بازی بایرلورکوزن میهمان فرایبورگ بود که نتیجه پایانی آن تساوی یک بر یک بود.

به گزارش ایسنا، ابتدا فرایبورگ در دقیقه ۲۹ گلزنی کرد و نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفت اما در نیمه دوم آزمون توانست با والی تماشایی گل تساوی را برای لورکوزن به ثمر برساند. این نخستین گل آزمون در فصل جاری بوندسلیگا به شمار می‌آید.

سایت azonline آلمان درباره این دیدار نوشت: لورکوزن که از ۵ بازی اخیر خود در لیگ فقط یک برد کسب کرده است، در این دیدار ابتدا دروازه خودی را باز شده دید ولی سردار آزمون ستاره ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند.

بایر بدون جاناتان تاه، پیرو هینکاپیه و آمینه ادلی محروم گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از این که موسی دیابی و کرم دمیربای چندین بار نتوانستند موقعیت خود را به گل تبدیل کنند آزمون کار را تمام کرد. در نتیجه هر دو تیم به یک امتیاز رسیدند.

سردار آزمون در بازی قبلی تیمش برابر موناکو در لیگ اروپا نیز پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا تیمش راهی دور بعد شود.

دی ولت: آزمون گلش را به مردم ایران تقدیم کرد

سایت دی ولت آلمان نیز نوشت: سردار بازیکن ایرانی برای باشگاهش بایرلورکوزن در بوندسلیگا گلزنی کرد و پس از گلزنی مقابل فرایبورگ به مردم کشورش فکر می‌کند.  بازیکن ایرانی درباره این موضوع گفت: همه مردم ایران از من حمایت می‌کنند و من از آن‌ها حمایت می‌کنم. فکر و ذکر من همیشه با آن‌هاست.

سردار آزمون اولین گل فصل خود را برای بایرلورکوزن مقابل اس سی فرایبورگ به ثمر رساند. او تاکنون ۲ گل در بوندسلیگا زده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها