او پرسپولیسی است، رهایش کنید!

واکنش جالب یحیی گل‌محمدی به کنایه مجری تلویزیونی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اطرافیان خود خواست تا ماجرای صحبت های مجری تلویزیونی را ادامه ندهند.

واکنش جالب یحیی گل‌محمدی به کنایه مجری تلویزیونی
کد خبر: 598921
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۰:۱۳:۲۲

روز گذشته در یکی از برنامه های تلویزیونی در انتقادبه عدم حضور یحیی گل محمدی درنشست خبری کنایه ای به سرمربی پرسپولیس توسط نیما کرمی مجری برنامه زده شد که به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد و باعث شد تا انتقادات زیادی به این مجری در فضای مجازی شود. 

به گزارش آنا، در این برنامه عکسی از یحیی گل محمدی پخش شد و نیما کرمی در انتقاد به اینکه چرا یحیی گل محمدی به نشست خبری بعد از بازی با سپاهان نرفته عنوان کرد به نظر می رسد او مطالبه حمل و نقل عمومی دارد و به همین دلیل در نشست خبری شرکت نکرده است. 

میزان انتقادات به کرمی به حدی شد که او در صفحه اینستاگرامی خود مجبور به ارائه ویدئویی شد و اعلام کرد منظور خاصی از این صحبت نداشته و ازهواداران پرسپولیس خواست تا سوبرداشت از صحبت هایش نکنند. 

یحیی گل محمدی که در جریان موضوع قرار می گیرد به اطرافیانش در تیم و باشگاه اعلام می کند که این موضوع کش پیدا نکند چون این مجری پرسپولیسی است و منظور خاصی ازاین صحبت نداشته است. 

پیش از این هم در شبکه پنجم سیما مصطفی امامی در برنامه ای به سرمربی پرسپولیس کنایه نامناسبی زده بود اما در نهایت با تماس با گل محمدی از او عذرخواهی کرد و گل محمدی هم اعلام کرد که شکایتی از وی ندارد. این مجری هم در صفحه شخصی خود بعد از رفع مشکل نوشت که گل محمدی با او رفتار معلمانه داشته است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها