کد خبر: 598595
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۰۹:۲۵:۳۵
| |

در لیگ قهرمانان اروپا چه گذشت؟

رئال آنفیلد را به آتش کشید/ ناپولی همچنان بی‌رحم است!

رئال مادرید و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول و آینتراخت فرانکفورت گذشتند.

رئال آنفیلد را به آتش کشید/ ناپولی همچنان بی‌رحم است!
کد خبر: 598595
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۰۹:۲۵:۳۵

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار شد که رئال مادرید و ناپولی برنده این دیدارها بودند.

لیورپول ۲ - رئال مادرید ۵

به گزارش ایسنا، زمانی که لیورپول در ۱۵ دقیقه ابتدایی با دو گل پیش افتاد، بدبین‌ترین هوادار این تیم هم فکر نمی‌کردند که بدترین شب تاریخ لیورپول در یک دیدار اروپایی خانگی در این دیدار رقم بخورد اما اینطور شد و رئال مادرید پنج گل وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ کرد. در این دیدار نونیز و صلاح در دقایق ۴ و ۱۴ برای لیورپول و وینیسیوس جونیور در دقایق ۲۱ و ۳۶، ادر میلیتائو در دقیقه ۴۸ و کریم بنزما در دقایق ۵۶ و ۶۷ برای رئال مادرید گل‌زنی کردند.

آینتراخت فرانکفورت صفر - ناپولی ۲

تیم بی‌رحم این روزهای اسپالتی، روند خوبش در سری‌آ را در لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه داد و توانست در دیداری خارج از خانه به پیروزی برسد تا راه صعود را هموار کند. در این دیدار اوسیمن در دقیقه ۴۰ و دی‌لورنزو در دقیقه ۶۵ برای ناپولی گل‌زنی کردند. همچنین اوسیمن در دقیقه ۴۱ توانست یک بار دیگر دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کند اما این گل آفساید اعلام شد. خویچا کواراتسخلیا هم در دقیقه ۳۶ یک ضربه پنالتی از دست داد.

با وجود این شکست خانگی، اخراج رندال کولو موانی در دقیقه ۵۸ بزرگترین ضربه‌ای بود که آینتراخت فرانکفورت در این دیدار خورد چرا که بهترین مهره‌اش را در دیدار برگشت در اختیار نخواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها