کد خبر: 596389
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ۱۲:۳۰:۴۱
| |

آخرین اخبار از نیمکت تیم ملی؛

این گزینه برای هدایت ایران از مورینیو مشورت می‌گیرد!

این روزها گمانه زنی‌های زیادی در خصوص سرمربی آینده تیم ملی ایران می‌شود.

این گزینه برای هدایت ایران از مورینیو مشورت می‌گیرد!
کد خبر: 596389
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ۱۲:۳۰:۴۱

پس از عقد قرارداد رسمی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر حالا مهم ترین گزینه از لیست سرمربیان احتمالی تیم ملی کنار رفته است.

به گزارش خبرورزشی، بعد از این اتفاق یکی از مربیانی که اسمش در فضای مجازی و محافل فوتبالی مطرح شده ژوزه مورایس سرمربی موفق تیم سپاهان اصفهان است. مربی پرتغالی البته هنوز به صورت رسمی این پیشنهاد را دریافت نکرده اما زمزمه‌هایی در این خصوص به گوش او رسیده است.

مورایس از سال ۲۰۱۰ و فتح سه‌گانه تاریخی تا پایان دومین دوره حضور مورینیو در چلسی، همراه همیشگی این مربی نام‌آشنای فوتبال جهان بود و سپس تصمیم گرفت خودش را در چالش جدیدی به عنوان سرمربی‌گری محک بزند، که این انتخاب چندماهی می‌شود او را به اصفهان و سپاهان رسانده است.

سرمربی پرتغالی سپاهان همواره در مصاحبه‌های خود از علاقه شدید به مورینیو گفته و اینکه او را مانند برادرش دوست دارد. مورایس همچنین چندین بار تاکید کرده که اگر مورینیو از او کمک بخواهد، در هر زمان و جایی که باشد برای پیوستن به دوست محبوبش درنگ نخواهد کرد.

همین رابطه عمیق میان این دو مرد پرتغالی سبب شده تا احتمالا بعد از پیشنهاد ایران مورایس با مورینیو در این خصوص مشورت کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها