کد خبر: 595604
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ستاره تیم ملی این مربی ایرانی را به فدراسیون پیشنهاد داد/ او دیسیپلین خوبی دارد!

برخی از مقامات فدراسیون با تعدادی از بزرگ‌ترهای تیم ملی درباره انتخاب سرمربی مشورت کرده‌اند و در این بین یکی از ملی‌پوشان با سابقه جواد نکونام را پیشنهاد داده است.

ستاره تیم ملی این مربی ایرانی را به فدراسیون پیشنهاد داد/ او دیسیپلین خوبی دارد!
کد خبر: 595604
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۷:۰۰:۰۰

یکی از ستاره‌های تیم ملی یک مربی ایرانی را به رئیس فدراسیون فوتبال برای نشستن روی نیمکت تیم ملی پیشنهاد داده است در حالی که برخی از بازیکنان بر گزینه خارجی اتفاق نظر دارند.

به گزارش اعتمادآنلاین، فوتبال ایران روزهای حساسی را سپری می‌کند و در شرایطی که همه رقبای ایران در آسیا، تکلیف نیمکت خود را مشخص کرده‌اند، فدراسیون فوتبال  ایران هنوز به دنبال انتخاب یک گزینه برای هدایت تیم ملی ایران است. در روزهای اخیر مهدی تاج در آخرین مصاحبه خود درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفته است: «در این زمینه نیز ضرورت‌هایی وجود دارد که ما آنها را دنبال خواهیم کرد و این مساله یکی از اولویت‌های اصلی فدراسیون فوتبال است.»

او درباره مطرح شدن برخی گزینه‌ها و طی شدن روند گذشته و نگرانی‌ها بابت تکرار ماجرای ویلموتس گفت: «اخیراً دیدم در فضای مجازی گزینه‌ای مطرح شده و بسیاری در مورد آن اظهارنظر کرده‌اند در حالی که از طریق فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با او انجام نشده بود.»

نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در حالی بدون سرمربی مانده است که نزدیک به دو ماه از حذف تیم ملی ایران از جام‌جهانی قطر می‌گذرد و فدراسیون فوتبال هم رسماً از پایان همکاری با کی‌روش خبر داده است. با این حال بررسی صحبت‌های تاج نشان می‌دهد با توجه به شرایط قیمت دلار در ایران، تمایل به انتخاب مربی ایرانی بیشتر از گذشته است. حتی وزیر ورزش نیز در اظهارنظری اعلام کرده گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مناسب‌تر است. البته در این بین برخی مربیان نظیر علی دایی و یحیی گل‌محمدی با توجه به مواضعی که داشته‌اند از گزینه‌های فدراسیون فوتبال خارج شده‌اند و الان فقط چند نام ایرانی پیش روی فدراسیون فوتبال قرار دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از اعضای هیات‌رئیسه در هفته‌های اخیر مذاکرات ابتدایی را با امیر قلعه‌نویی انجام داده اما فعلاً دو طرف به توافق نهایی نرسیده‌اند. از آنجا که قلعه‌نویی قراردادی سنگین با باشگاه گل‌گهر سیرجان دارد، این موضوع یکی از موانع حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران است. از طرف دیگر او خواستار قراردادی بلندمدت شده که این شرط هنوز مقبول فدراسیون فوتبال واقع نشده است. فدراسیون فوتبال به دنبال این است که با سرمربی ایرانی تیم ملی تا پایان جام‌ ملت‌های آسیا قرارداد ببندند و در صورت کسب نتایج مورد انتظار قرارداد او تمدید شود.

چند روز پیش روزنامه اعتماد در گزارشی اختصاصی افشا کرد بازیکنان تیم ملی به خاطر اینکه فدراسیون در زمینه انتخاب سرمربی با آنها مشورت نمی‌کند و هیچ اطلاعاتی در اختیارشان قرار نمی‌دهد ناراحت هستند.

به دنبال آن گزاش حالا از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد برخی از اعضای فدراسیون که نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب سرمربی تیم ملی دارند، با برخی بازیکنان تیم ملی هم صحبت کرده‌اند تا نظر آنها را در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی جویا شوند. در این بین یکی از بازیکنان تیم ملی نام جواد نکونام را به میان آورده و گفته است او با توجه به دیسیپلینی که دارد، توانایی مدیریت رختکن تیم را دارد. از طرف دیگر برخی دیگر از بازیکنان هنوز به گزینه خارجی نظر دارند و اظهارنظری درباره گزینه ایرانی نکرده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها