کد خبر: 596023
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۵:۳۲
| |

تغییر تصمیم یاغی کشتی ایران؛

اجبار برای حضور علی ارسلان!

در پی حضور ارسلان در صربستان و عقد قرارداد جدید مالی با وزارت ورزش این کشور، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل صرب‌ها تصمیمش در مورد مسابقات قهرمانی اروپا تغییر کرد.

 اجبار برای حضور علی ارسلان!
کد خبر: 596023
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۵:۳۲

علی ارسلان که سال گذشته با دوتابعیتی شدن، به عضویت تیم ملی صربستان درآمد، اولین مسابقه‌ای که با دوبنده این تیم پشت سر گذاشت، جام بین‌المللی نیکولای پتروف بود که در آن به عنوان قهرمانی رسید. وی پس از قهرمانی در جام یادشده در اولین مسابقه رسمی‌اش در ترکیب صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی گرفت.

به گزارش تسنیم، ارسلان با کسب مدال برنز این مسابقات، تنها مدال‌آور صربستان در مسابقات قهرمانی اروپای سال ۲۰۲۲ بود. او که چند ماه پس از آن نیز مدال طلای وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان را به خود اختصاص داد، تصمیم داشت که در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی نگرفته و خودش را برای شرکت در پیکارهای قهرمانی جهان که سال آینده نیز بار دیگر در بلگراد برگزار می‌شود، آماده کند.

با این حال در پی حضور ارسلان در صربستان و عقد قرارداد جدید مالی با وزارت ورزش این کشور، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل صرب‌ها تصمیمش در مورد مسابقات قهرمانی اروپا تغییر کرد تا اولین مسابقه رسمی این کشتی‌گیر آملی در سال ۲۰۲۳، پیکارهای قاره‌ای باشد، مسابقاتی که ۲۸ فروردین در زاگرب به انجام خواهد رسید و ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.

بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۳، ارسلان برای حضور در المپیک باید تغییر وزن بدهد که احتمالاً به وزن ۶۷ کیلوگرم خواهد رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها