کد خبر: 595856
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۸:۲۴
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مسخره کردن منچستری‌ها از سوی نامزد ستاره بارسلونا + عکس

نامزد ستاره هلندی بارسلونا هواداران منچستریونایتد را که امید داشتند دی‌یونگ به اولدترافورد برود، در آستانه بازی با بارسلونا در لیگ اروپا، مسخره کرد!

مسخره کردن منچستری‌ها از سوی نامزد ستاره بارسلونا + عکس
کد خبر: 595856
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۸:۲۴

میکی کیمنی نامزد فرنکی دی‌یونگ بعد از اینکه شایعات زیادی در مورد پیوستن فرنکی به منچستر در زمستان منتشر شد در استوری اینستاگرامش هواداران منچستر را ترول کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، شیاطین سرخ امیدوار بودند هافبک ملی‌پوش را در تابستان ۲۰۲۲ به خدمت بگیرند که البته طولانی شدن پروسه جابه‌جایی مانع از این انتقال شد. با این حال گمانه‌زنی‌ها درباره علاقه احتمالی به بازیکن هلندی از همان زمان به‌شدت ادامه داشت و در زمستان هواداران یونایتد منتظر بودند این بازیکن ۲۵ ساله قرمزپوش شود. بعد از این اتفاقات کیمنی در استوری اینستاگرامش نوشت، تنها زمانی که دی‌یونگ در اولدترافورد حضور خواهد داشت، بازی برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا بین یونایتد و بارسلونا است: 23 فوریه!

در واقع در اینستاگرام از کیمنی پرسیده شده بود، فرنکی کی به منچستر می‌آید؟ و او نتوانست در مقابل دادن یک پاسخ صمیمانه و البته کنایی به هوادارانی که مدت‌ها بود منتظر بودند فرنکی که به فرم ایده‌آل برگشته به یونایتد بپیوندد مقاومت کند.

با این حال به نظر می‌رسد بارسلونا به زودی به پیشنهادها درباره دی‌یونگ گوش دهد. این در حالی است که دی‌یونگ در سیستم جدید ژاوی جا افتاده و یکی از رهبران این تیم در زمین مسابقه است.

 

استوری دوست دختر دیونگ

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها