فرصت‌هایی که برای تیم ملی از دست می‌روند

فیفا دی فروردین، فعلا بدون برنامه

از 29 اسفند تا 8 فروردین فیفا دی است و تیم ملی می‌تواند در این حد فاصل برای برگزاری تمرینات و همچنین بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی کند.

فیفا دی فروردین، فعلا بدون برنامه
کد خبر: 590388
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۹:۵۰:۰۹

فعلا هیچ برنامه ای از سوی فدراسیون فوتبال برای این تاریخ ریخته نشده و هیچ بعید نیست این فیفا دی را از دست بدهیم. این موضوع درفدراسیون فوتبال و تیم ملی چیز تازه ای نیست و بارها مهلت های فیفا دی را برای برگزاری بازی های دوستانه از دست داده ایم.

به گزارش ورزش سه، هنوز فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی را مشخص نکرده است، با وجود اینکه بعد از جام جهانی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه برگزار کرده است. بر اساس آخرین صحبت های مهدی تاج در خوزستان در نشست بعدی هیات رئیسه قرار است اعضا به این جمع بندی برسند که سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی و بعد از آن با گزینه های مورد نظر مذاکره خواهد شد. طبیعتا تا زمان برگزاری سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال نمی تواند، برنامه ای برای تیم ملی بچیند یا با کشورها برای انجام برگزاری بازی های دوستانه مکاتبه کند ،چون شاید سرمربی تیم ملی با برنامه تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال مخالف باشد.

از آنجایی که تیم ملی پیرترین تیم حاضر در جام جهانی 2022 دوحه بود، نیاز به جوان سازی دارد و در چنین شرایطی تیم ملی برای حضور شایسته در جام ملت های 2023 دوحه باید از همه فرصت های فیفا دی برای تیم سازی و کسب تجربه استفاده کند و باید منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون فوتبال تا پیش از اینکه دیر شود، برای انتخاب سرمربی تیم ملی و هم چنین استفاده از فیفا دی فروردین برنامه ریزی خواهد کرد یا نه.

در صورتی که فدراسیون فوتبال برای استفاده از فیفا دی فروردین برنامه ای نداشته باشد، سازمان لیگ برای ادامه بازی های لیگ برتر در تعطیلات نوروز برنامه ریزی خواهد کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها