کد خبر: 595174
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ۰۹:۲۱:۰۷
| |

پرسپولیس با امیدهایش به آبادان می‌رود؟

واکنش معاون پرسپولیس به اظهارات جنجالی گل‌محمدی

بعد از اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک، یحیی گل محمدی در اعتراض به اشتباهات داوری اعلام کرد که در ادامه فصل با تیم امید برابر رقبا قرار خواهد گرفت.

واکنش معاون پرسپولیس به اظهارات جنجالی گل‌محمدی
کد خبر: 595174
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ۰۹:۲۱:۰۷

سرمربی پرسپولیس که بابت از کف رفتن چهار امتیاز تیمش طی دو بازی اخیر به شدت عصبانی بود، با اعتراضات تند خود نسبت به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. گل محمدی در بخشی از اعتراضات خود مدعی شد که به واسطه اعتراض به این موضوع طی هفته آتی و در جدال با نفت آبادان با تیم امید برابر حریف حاضر خواهد شد. 

به گزارش ورزش سه، او برای نشان دادن تصمیم قاطع خود در این زمینه، در اولین تمرین بعد از دیدار با آلومینیوم از نفرات تیم امید خود برای حضور در تمرینات دعوت کرد و آنها را زیر نظر گرفت. 

اما اکنون محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس ضمن احساسی خواندن این صحبت‌ها که ناشی از عصبانیت سرمربی تیمش بابت اتفاقات داوری چند هفته اخیر بوده، اعلام کرد که نفرات امید باشگاه طی تمرینات دیگر بازیکنان را همراهی می‌کنند اما اینکه برابر نفت آبادان به طور کامل از حضور آنها استفاده شود، بعید و شاید هم امکانپذیر نباشد. 

معاون باشگاه پرسپولیس نیز ضمن حمایت از سرمربی تیمش از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال درخواست کرد توجه بیشتری به موضوع قضاوت‌ها صورت گرفته تا حقی از تیمی ضایع نشود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها