رئیس فدراسیون کشتی تخمین زد؛ حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی 50 میلیارد هزینه دارد!

رئیس فدراسیون کشتی در نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک خواستار ایجاد تغییرات در شاخص‌های تقسیم بودجه شد.

رئیس فدراسیون کشتی تخمین زد؛ حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی 50 میلیارد هزینه دارد!
کد خبر: 591903
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۷:۴۵:۲۹

نشست تخصصی فدراسیون‌های کشتی، دوومیدانی و تنیس، داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، درنشست نخست علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی ابتدا گزارشی از برنامه‌های در دست اجرای فدراسیون در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی کشتی ارائه و اعلام کرد: نگاه ما فقط بازی‌های آسیایی نیست چرا که همزمان رقابت‌های مختلف بین‌المللی و رنکینگ کسب سهمیه المپیک  ۲۰۲۴ را هم داریم به طوری که فاصله بین بازی‌های آسیایی و جهانی تنها پنج روز است که تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده است.

او ادامه داد: کشتی به عنوان رشته مدال‌آور انتظار حمایت بیش‌تری از سوی مسئولان دارد چرا که ما ۱۰ تیم ملی داریم و همزمان درگیر رقابت‌های کسب سهمیه هم هستیم. به طوری که تا قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو چند مسابقات مهم بین‌المللی داریم که باید در آن‌ها شرکت کنیم که هزینه آن بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است. لذا انتظار داریم تغییراتی در شاخص‌های تقسیم بودجه ایجاد شود. رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان داشتند کشتی همواره برای ما در اولویت بوده و قول حمایت همه جانبه از رشته مدال‌آور کشتی دادند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها