کد خبر: 591714
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

بررسی آماری ادامه مسیر لیگ برای سرخ‌ها:

پرسپولیس با این تعداد امتیاز قهرمان می‌شود

پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل به نظر می رسد باید بیشتر از نیم فصل اول امتیاز بگیرد.

پرسپولیس با این تعداد امتیاز قهرمان می‌شود
کد خبر: 591714
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۳۰:۰۰

یحیی گل محمدی و شاگردانش برای کسب دوباره عنوان قهرمانی باید از 15 بازی آینده خود بین 32 تا 34 امتیاز کسب کنند.

به گزارش طرفداری، مرور امتیازات تیم های قهرمان در چند فصل اخیر به خوبی مسیر پرسپولیس را برای کسب عنوان قهرمانی روشن تر می کند. نگاهی به امتیازات تیم های قهرمان مشخص می کند استقلال فصل قبل موفق شد با کسب 68 امتیاز قهرمان شود. این در حالی است که یحیی گل محمدی در آخرین قهرمانی خود با پرسپولیس با 67 امتیاز به تاج قهرمانی رسید.

مرور همین نکات آماری نشان می دهد پرسپولیس در نیم فصل دوم کار سخت تری در پیش دارد. سرخ های تهرانی که با 32 امتیاز قهرمان نیم فصل شدند در صورت کسب همین نتایج و کسب 32 امتیاز دیگر در پایان فصل 64 امتیازی می شوند. یعنی 3 - 4 امتیاز کمتر از امتیازی که قهرمان های دو فصل اخیر کسب کرده اند. اما نکته ای که نباید فراموش شود این است که استقلال با 2 امتیازی که با حکم کمیته انضباطی کسب کرد 68 امتیازی شد و پرسپولیس نیز در لیگ بیستم سپاهان را قدم به قدم همراه خود می دید که بعید است این شرایط در فصل جاری هم تکرار شود چرا که تا همین جای کار اختلاف امتیازی پرسپولیس با تیم های دیگر 5 امتیاز است و اگر این وضعیت تا پایان فصل ادامه داشته باشد سرخ پوشان می توانند با 64 امتیاز نیز قهرمان شوند.

به هر روی آن چه مشخص به نظر می رسد این است که گل محمدی و شاگردانش برای تکرار عنوان قهرمانی خود باید به اندازه اندوخته شان در نیم فصل اول یعنی حداقل 32 امتیاز کسب کنند و هرچه امتیاز بیشتری به حساب خود بریزند، شانس قهرمانی بیشتری خواهند داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها