کد خبر: 591456
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

اعتراف باورنکردنی ستاره پرسپولیس روی آنتن زنده تلویزیون:

تا نیمه شب بیدار می‌مانم و هرچه عشقم بکشد می‌خورم!

مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌گوید من خیلی حرفه‌ای نیستم و گاهی ساعت ۲ یا ۳ می‌خوابم، هر چیزی که میلم بکشد می‌خورم و هر وقت دوست داشته باشم بیدار می‌شوم

تا نیمه شب بیدار می‌مانم و هرچه عشقم بکشد می‌خورم!
کد خبر: 591456
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۰:۲۰:۰۰

گئورگی گولسیانی که در آغاز لیگ بیست و دوم از سپاهان جدا شد و به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست، شب گذشته در برنامه "شب‌های فوتبالی" حاضر شد و درباره نحوه حضورش در ایران و سپس پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، ولسیانی در بخش‌هایی از اظهاراتش گفت: من خیلی حرفه‌ای نیستم و گاهی ساعت ۲ یا ۳ می‌خوابم، هر چیزی که میلم بکشد می‌خورم و هر وقت دوست داشته باشم بیدار می‌شوم. فکر نمی‌کنم فوتبال به این قضیه وابسته باشد. فوتبال به شخصیت شما بستگی دارد و همین مهم‌ترین مسئله است. من بازیکنان ماهر زیادی را دیده‌ام که خیلی زود زندگی فوتبالی‌شان را تمام کرده‌اند. البته نمی‌گویم مهم نیست؛ مهم است که شما به موقع بخوابی و غذای مناسب بخوری اما من‌ نمی‌توانم کنترل کنم. من سعی می‌کنم حد وسط را نگه دارم؛ کاملا حرفه‌ای نیستم و نرمال زندگی می‌کنم. رمز و راز موفقیت این این است که سعی می‌کنم صد درصد بازی‌ام را داخل زمین ارائه بدهم و حتی در تمرین هم سعی می‌کنم همیشه برنده باشم؛ این رمز شخصیت من است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها