کد خبر: 591692
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۳:۳۶:۲۸
| |

قرارداد امضا شد، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان زیر حرفش زد

چرا توافق رضا عنایتی و نفت مسجدسلیمان در دقیقه 90 بهم خورد؟/ پول نبود، آقای گل فرار کرد!

سرمربی سابق هوادار با وجود عقد قرارداد با نفت مسجدسلیمان از حضور در این تیم انصراف داد.

چرا توافق رضا عنایتی و نفت مسجدسلیمان در دقیقه 90 بهم خورد؟/ پول نبود، آقای گل فرار کرد!
کد خبر: 591692
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۳:۳۶:۲۸

پشت پرده توافق نکردن رضا عنایتی و نفت مسجدسلیمان یک اتفاق مهم وجود دارد.

به گزارش طرفداری، رضا عنایتی بعد از چند روز مذاکره با مسئولان نفت مسجدسلیمان حدود ساعت 20 شب گذشته با این باشگاه قرارداد امضا کرد اما یک تماس عجیب از سوی ابوذر شجاعی، مدیرعامل این باشگاه، کاپیتان اسبق استقلال را از حضور در مسجدسلیمان منصرف کرد.

ماجرا از این قرار است که ابوذر شجاعی قبل از عقد قرارداد به رضا عنایتی قول داده بود فردا بدهی بازیکنان نفت مسجدسلیمان پرداخت می شود ضمن اینکه تمام بازیکنان مورد نظر او هم جذب خواهند شد.

رضا عنایتی با همین پشتوانه با رضا یزدان دوست و سجاد دانایی از تراکتور و محمد مهدی احمدی از پرسپولیس به توافق نهایی رسیده بود و عنایتی توانسته بود با وریا غفوری و موسی کولیبالی هم به توافق اولیه دست پیدا کند و ظاهرا جواد نکونام هم با جدایی آنها موافقت کرده بود.

اما در ساعات پایانی شب گذشته تماس مجدد شجاعی با عنایتی همه چیز را به هم زد. او در این تماس به کاپیتان اسبق استقلال اعلام کرد اسپانسر باشگاه نفت مسجدسلیمان تا 3 هفته دیگر پول نمی دهد و به همین دلیل هم عنایتی از حضور در نفت مسجدسلیمان انضراف داد.

گفته می شود ابراهم اشکش هنوز حاضر به فسخ قرارداد با نفت مسجدسلیمان نشده و همه این ها شرایط این تیم قدیمی را بسیار پیچیده کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها