ملی‌پوش هندبال بعد از برد مقابل شیلی در جام جهانی:

مقابل مونته‌نگرو و اسپانیا می‌جنگیم/ داور از من عذرخواهی کرد

افشین صادقی گفت: در سومین اخراج دو دقیقه‌ای من اصلا کاری به حریف نداشتم، بعد از بازی هم داور از من عذرخواهی کرد.

مقابل مونته‌نگرو و اسپانیا می‌جنگیم/ داور از من عذرخواهی کرد
کد خبر: 591467
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۰:۵۸:۴۸

ملی‌پوش هندبال در مورد برد تیم ملی هندبال مقابل شیلی در اولین دیدار از مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ مردان جهان اظهار کرد: در بازی مقابل شیلی فشار زیادی روی ما بود چون باید بازی را می‌بردیم. خیلی از بازیکنان تجربه جهانی نداشتند و در بازی اول روی همه مخصوصا خودم فشار و استرس زیادی بود. همین موضوع سبب شد عملکردم پایین بیاید و آن طور که باید و شاید نتوانم خود را نشان دهم‌. امیدوارم که در بازی بعد من و همه بازیکنان بتوانیم بدون فشار و استرس به میدان برویم. 

به گزارش ایسنا، ملی‌پوش هندبال در مورد اخراجش در بازی مقابل شیلی گفت: من قبل از آن دوبار اخراج دو دقیقه‌ای گرفته بودم. در آن صحنه من اصلا کاری به حریف نداشتم و دست هایم پایین بود. چندین بار صحنه را بازبینی کردم. بعد از بازی هم داور از من عذرخواهی کرد. به هر حال در آن صحنه سومین دو دقیقه‌ای را گرفتم و اخراج شدم. داور می‌توانست به ویدئو چک رجوع کند و نظرش را تغییر دهد اما اینکار را نکرد. در خیلی موارد برای سوت زدن تعلل می‌کرد. 

وی در مورد بازی‌های بعدی ایران مقابل مونته‌نگرو و اسپانیا افزود: اسپانیا قهرمان جهان و المپیک است. بازیکنان خیلی خوبی دارد که در لیگ های معتبر دنیا بازی می‌کنند. بازی با این تیم سخت است اما می‌توانیم مقابل آنها بجنگیم. در سال‌های قبل در انتخابی المپیک سوئد و همچنین انتخابی جهانی با آنها بازی کرده‌ایم. تیم بسیار خوبی است. با آنها می‌جنگیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد مونته‌نگرو هم گفت: تیم مونته‌نگرو را دوست دارم، تیم جنگنده و خوبی است. بازی با این تیم‌ها که بازیکنان آنها در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند سخت است. البته شیلی هم تیم خوبی بود. ۶ یا ۷ بازیکنش در لیگ‌های اسپانیا و پرتغال بازی می‌کنند و تجربه بالایی دارند که کار ما را سخت می‌کرد.

صادقی در پایان گفت: همه تیم‌ها برای برد و صعود به دور بعد به این‌ مسابقات آمده‌اند اما ما هم تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را در دو بازی دیگر داشته باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها