کد خبر: 590915
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۰۹:۵۸:۳۶
| |

رویانیان طلبش را وصول می‌کند:

پرسپولیس چه مبلغی به سردار پرداخت می‌کند؟

مدیرعامل اسبق پرسپولیس که در زمان مدیرعاملی خود در این باشگاه منزل مسکونی‌اش را برای هزینه‌های پرسپولیس فروخته بود، حالا به دنبال بازپس‌گیری مبلغی است که در ابتدای دهه 90 برای سرخ‌پوشان هزینه کرده بود.

پرسپولیس چه مبلغی به سردار پرداخت می‌کند؟
کد خبر: 590915
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۰۹:۵۸:۳۶

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مدیرعامل اسبق این باشگاه قول داده تا موضوع مطالباتش از این باشگاه را در دستور کار هیأت مدیره قرار دهد.

به گزارش فارس، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس که در زمان مدیرعاملی خود در این باشگاه منزل مسکونی‌اش را برای هزینه‌های پرسپولیس فروخته بود، حالا به دنبال بازپس‌گیری مبلغی است که در ابتدای دهه 90 برای سرخ‌پوشان هزینه کرده بود.

با وجود گذشت نزدیک به 10 سال اما رویانیان هنوز نتوانسته به پولی که آن زمان به مبلغ 2 میلیارد تومان هزینه کرده بود دست پیدا کند.در پی این مسأله رویانیان در سال‌های اخیر با مدیران پرسپولیس جلساتی برگزار کرده بود اما موفق به بازپس‌گیری مبلغی که هزینه کرده بود، نشد.

در ماه‌های اخیر رویانیان جلساتی با رضا درویش مدیرعامل فعلی پرسپولیس انجام داد اما وعده‌های او هم عملی نشد تا در نهایت رویانیان به دیدار حسین شهریاری رئیس هیأت مدیره پرسپولیس برود تا بلکه با کمک او بتواند به پولی که نزدیک به یک دهه پیش هزینه کرده بود، برسد. شهریاری به رویانیان قول داده تا در جلسه هیأت مدیره پرسپولیس این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و باید دید که بالاخره رویانیان زمانی می‌تواند به پولی که هزینه کرده برسد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که طبق قانون رویانیان می‌تواند به قیمت روز این پول را مطالبه کند اما او در اینباره اقدامی انجام نداده و خواهان چنین مسأله‌ای نشده است. گفته می‌شود پولی که رویانیان از پرسپولیس خواهد گرفت همراه با جرائمی که بابت دیرکرد انجام شده مبلغی در حدود 4 الی 4.5 میلیارد تومان خواهد بود و باید دید که همین پول هم چه زمانی در اختیار مدیرعامل اسبق سرخ‌پوشان پایتخت قرار می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها