کد خبر: 590901
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۰۹:۴۷:۳۷
| |

منصور برزگر به سیم آخر زد:

هشدار به عباس جدیدی؛ افشاگری میکنم

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی درباره صحبت‌های عباس جدیدی که او را به جانبداری از برخی کشتی گیران در گذشته متهم کرده است، اظهار کرد: اگر او یک بار دیگر ناحق صحبت کند من هم تمام حقایق را خواهم گفت تا مردم در جریان قرار بگیرند.

هشدار به عباس جدیدی؛ افشاگری میکنم
کد خبر: 590901
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۰۹:۴۷:۳۷

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با تایید ضمنی برخی صحبت‌ها برای حضور امیررضا خادم در المپیک آتن، گفت: عباس جدیدی اگر بار دیگر صحبت کند همه حقایق را خواهم گفت.

به گزارش تسنیم، منصور برزگر درباره تشییع پیکر مرحوم داود ایوب قهرمان سابق آسیا و آخرین رقیب جهان پهلوان تختی، اظهار کرد: داود ایوب از همدوره‌ها و دوستان من بود که خاطرات زیادی با او داشتم. صبح به سالن توفیق رفتیم و با تعدادی از دوستان او را تشییع کردیم.

دارنده یک مدال طلا و ۲ نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی، درباره غیبت مسئولان ورزش در مراسم تشییع داود ایوب، گفت: لابد کار داشتند که به مراسم نیامدند. ما دیگر از مسئولان توقعی نداریم. خدا را شکر داود ایوب دوستانی دارد که همه در تلاش هستند تا مراسم او به بهترین شکل برگزار شود. من مسئولی را در مراسم تشییع ندیدم.

وی در ادامه درباره صحبت‌های عباس جدیدی که او را به جانبداری از برخی کشتی گیران در گذشته متهم کرده است، اظهار کرد: اگر او یک بار دیگر ناحق صحبت کند من هم تمام حقایق را خواهم گفت تا مردم در جریان قرار بگیرند.

برزگر در پایان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد برخی مسئولان سیاسی برای حضور امیررضا خادم در المپیک ۲۰۰۴ آتن، کادر فنی و فدراسیون کشتی را تحت فشار گذاشته بودند، گفت: برخی صحبت‌ها مطرح بود اما درباره عباس جدیدی بحثی مطرح نبود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها