پنجره‌های بسته ۱۴ تیم لیگ برتری:

استقلال و پرسپولیس حق جذب بازیکن ندارند!

در بین 16 باشگاه لیگ برتری فقط پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه در نیم فصل باز است و می‌توانند بدون مشکل بازیکن جذب کنند.

استقلال و پرسپولیس حق جذب بازیکن ندارند!
کد خبر: 590559
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۰۹:۱۴:۵۵

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر به طور رسمی از دیروز( 17 دی) آغاز شده و تا روز پنجشنبه 6 بهمن ادامه خواهد داشت با این حال نباید منتظر اخبار داغی در مورد نقل و انتقالات زمستانی فوتبال بود زیرا در بین 16 باشگاه لیگ برتری فقط دو باشگاه نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی پنجره نقل و انتقالاتی شان باز است و هیچ بدهی و  مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارند.

به گزارش فارس 14 باشگاه دیگر لیگ برتری هر کدام به دلیل بدهی‌های داخلی یا بین‌المللی حق جذب بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی ندارند. حتی باشگاه‌هایی مثل سپاهان و ذوب آهن اصفهان نیز به دلیل بدهی و صدور آرای کمیته تعیین وضعیت پنجره نقل و انتقالات داخلی شان بسته است و مجوز جذب بازیکن را ندارند، مگر اینکه بدهی‌های‌ خود رابپردازند.

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال که از طریق فیفا بسته است و بخاطر شکایت استراماچونی این باشگاه درگیر شکایت مربی ایتالیایی است و آبی‌های پایتخت به هیچ عنوان نمی‌توانند هیچ بازیکنی را جذب کنند.

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تبریز هم از طریق فیفا بسته بود که طبق اعلام نصیرزاده مدیرعامل جدید باشگاه، مطالبات بازیکن خارجی پرداخت شده و این باشگاه برای جذب بازیکن جدید منتظر آمدن نامه تاییدیه فیفاست تا بتواند با جذب بازیکن جدید خود را تقویت کند.

پرسپولیس هم به دلیل بدهی‌های داخلی فعلا حق جذب بازیکن ندارد. البته طبق سنوات گذشته نمی‌توان خیلی به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی داخلی توجه کرد زیرا همواره باشگاه‌های لیگ برتری ما که فقط بدهی داخلی داشته‌اند توانسته‌اند هر یک به شیوه‌ای این مسدود بودن پنجره را دور بزنند و بازیکن جدید جذب کنند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها