کد خبر: 589668
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۱:۱۹:۰۳
| |

جدایی هافبک اوساسونا برای پیوستن به تیم ایرانی:

تورس: خوشحال و هیجان‌زده هستم

هافبک تیم فوتبال اوساسونا از این باشگاه جدا شد و اعلام کرد، در ایران به فوتبال خود ادامه می‌دهد.

تورس: خوشحال و هیجان‌زده هستم
کد خبر: 589668
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۱:۱۹:۰۳

فولاد خوزستان در لیگ بیست‌ودوم تاکنون مطابق انتظارات نتیجه نگرفته و تنها دو امتیاز از دو دیدار قبلی خود در لیگ برتر فوتبال به دست آورده است. جواد نکونام که تیمش در جایگاه دهم جدول لیگ برتر ایستاده، ظرف هفته‌های اخیر از لزوم جذب بازیکن جدید و تقویت فولاد در نقل‌وانتقالات زمستانی صحبت کرد.

به گزارش تسنیم، ظرف روزهای اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن روبرتو تورس هافبک اسپانیایی اوساسونا به فولاد به گوش رسید. اکنون به نظر می‌رسد این انتقال در شرف نهایی شدن قرار دارد و تورس در ایران به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

مطابق گزارش روزنامه «AS»، این بازیکن 33 ساله که از سال 2007 در باشگاه اوساسونا حضور داشت و دسامبر سال 2011 برای اولین بار پیراهن تیم اصلی این باشگاه را بر تن کرد، روز گذشته (یکشنبه) به‌صورت رسمی از اوساسونا جدا شد. این باشگاه در ورزشگاه ال‌سادار مراسمی برای خداحافظی تورس برگزار کرد که مدیران و هواداران اوساسونا به همراه مربیان، هم‌تیمی‌ها و خانواده او در آن حضور داشتند.

لوییس سابالسا، رئیس باشگاه اوساسونا در این مراسم اظهار داشت: شکی نیست که سال 2023 برای اوساسونا متفاوت خواهد بود. برای اولین بار ظرف 12 سال گذشته، ما به زمین ورزشگاه نگاه می‌کنیم و روبرتو تورسِ محبوب خودمان را نمی‌بینیم. تورس از شروع تا پایان یک نمونه بود و برای او در چالش‌های جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

این بازیکن درباره جدایی خودش از اوساسونا تصریح کرد: آرزو داشتم که این لحظه هیچ‌گاه فرا نمی‌رسید، اما این اتفاق افتاد. 11 دسامبر 2011 اولین بازی خودم را کردم و تصور نمی‌کردم که امروز بتوانم بگویم همه رؤیاهایم تعبیر شده‌اند.

تورس در گفت‌وگو با خبرنگاران، تأیید کرد مقصد بعدی او تیم فولاد ایران است که توسط جواد نکونام هدایت می‌شود. وی درباره این انتقال گفت: من بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستم و دوست دارم این اتفاق را تجربه کنم. بازی کردن و دیدن خودم توانایی ادامه لذت بردن و مردم را خوشحال کنند. همیشه گفته بودم که نمی‌خواهم پامپلونا را ترک کنم، اما حالا از خانه دور می‌شوم و به جایی می‌روم که زبان مردم آنجا را متوجه نمی‌شوم.

وی در مورد احتمال بازگشت خود به تیم اوساسونا خاطرنشان کرد: اگر شرایط ممکن شود، البته. مدیران باشگاه به من گفتند که از بازگشت من استقبال می‌کنند و خودم از برگشتن به تیم خوشحال می‌شوم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها