کد خبر: 589446
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۷:۱۰:۰۶
| |

شاگردان یحیی صدر جدول را پس گرفتند

​تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران دو بر صفر برابر گل‌گهر به برتری رسید.

شاگردان یحیی صدر جدول را پس گرفتند
کد خبر: 589446
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۷:۱۰:۰۶

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر به پیروزی رسید تا شاگردان گل‌محمدی موفق شوند صدر جدول را که موقتا در اختیار استقلال بود پس بگیرند.

این دیدار از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی میزبان پرسپولیس  بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گل های این بازی را  محمد عمری در دقیقه ۵۳ و سینا اسدبیگی در دقیقه ۸۰ برای پرسپولیس به ثمر رساندند که هر دو از بازیکنان جوان این تیم به حساب می ‌آیند.

رضا شکاری در دقیقه ۱۴، شایان مصلح در دقیقه ۳۶، امین قاسمی‌نژاد دقیقه ۶۰ و علیرضا علی‌زاده در دقیقه ۶۹ از گل‌گهر و سینا اسدبیگی در دقیقه ۲۶ از پرسپولیس اخطاری‌ این دیدار بودند.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر(۳۹ وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری به میدان رفت

گل‌گهر نیز برای این بازی با محسن فروزان، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، شایان مصلح (۴۶ علیرضا آرتا)، مهدی تیکدری، امین پورعلی (۵۷ محمد خدابنده‌لو)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (۵۷ اریک بانیاما)، رضا شکاری (۴۶ امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی (۷۲ یونس شاکری)، کی‌روش استنلی وارد بازی شد.

در دقیقه ۵۰، محمد عمری پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد و گل اول پرسپولیس به ثمر رسید.

در دقیقه ۸۰، پرسپولیسی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه گل‌گهر بانیاما توپ را برگرداند و در ادامه سینا اسدبیگی پشت محوطه جریمه گل‌گهر به توپ رسید و با یک شوت سرضرب دروازه گل‌گهر با باز کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها