کد خبر: 588792
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۹:۱۱:۱۶
| |

استقلال خود را به پرسپولیس رساند

تیم فوتبال استقلال موفق شد در زمین حریف در بازی برابر صنعت نفت آبادان این تیم آبادانی را شکست داده و با کسب هر سه امتیاز بازی خود را به پرسپولیس برساند.

استقلال خود را به پرسپولیس رساند
کد خبر: 588792
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۹:۱۱:۱۶

دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار آبی‌های پایتخت توانستند با پیروزی یک بر صفر زمین بازی را ترک کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کنند.

استقلل در حالی این نتیجه را کسب کرد که سه بازیکن این تیم با دریافت کارت زرد، بازی حساس هفته بعد مقابل مس رفسنجان را از دست دادند.

این دیدار از ساعت ۱۸ امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد و با تک گل کوین یامگا در دقیقه 86 به سود آبی‌ها به پایان رسید.

سعید مهری، محمد محبی، کوین یامگا و صالح حردانی از استقلال، محمد قنبری از صنعت نفت آبادان اخطاری‌های این بازی بودند.

صنعت نفت آبادان در این دیدار خانگی با فرزین گروسیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، امید خالدی (دقیقه ۶۷ - امیرحسین فرهادی)، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده (دقیقه ۸۴ - رحیم آلبوغبیش)، میثم تهی دست، حسین ساکی، عباس بوعذار (دقیقه ۷۷ - محمد حسین باصری) و سینا مریدی بازی کرد.

ساپینتو سرمربی استقلال نیز تیمش را با سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی (دقیقه ۷۷ - سجاد شهباززاده)، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (دقیقه ۴۶- امیرعلی صادقی)، محمد محبی (دقیقه ۷۷- آرمان رمضانی)، مهدی قایدی (دقیقه ۸۸ - زبیر نیک‌نفس) و ارسلان مطهری (دقیقه ۷۷ - جعفر سلمانی) برای این بازی راهی میدان کرده بود. 

در دقیقه ۸۲ مسابقه، روی فشار استقلالی‌ها در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان،‌ آرمان رمضانی موفق شد یک پنالتی برای استقلال بگیرد و در ادامه کوین یامگا پشت توپ قرار گرفت و در نهایت کوین یامگا در دقیقه ۸۶ مسابقه موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

استقلال با این سه امتیاز موفق شد جمع امتیازات خود را به تیم صدرنشین رقابت‌ها یعنی پرسپولیس رسانده و به خاطر تفاضل گل کمتر جایگاه دوم را از آن خود کند. این در حالی است که بازی گل‌گهر سیرجان به تعویق افتاده و این تیم می تواند با غلبه بر آلومنیوم اراک صدر جدول را از پرسپولیس ربوده و سرخابی‌ها را یک پله در جدول تنزل دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها