کد خبر: 588776
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۶:۵۱:۱۴
| |

تساوی پرسپولیس و پیکان در یک بازی سرد و کسل کننده

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان رفت و نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکرد.

تساوی پرسپولیس و پیکان در یک بازی سرد و کسل کننده
کد خبر: 588776
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۶:۵۱:۱۴

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:30به مصاف پیکان رفت.

به گزارش ایسنا، این بازی که در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیس برگزار شده بود در نهایت بدون گل خاتمه یافت تا سهر هر تیم از این بازی تنها یک امتیاز باشد.

در این دیدار گئورگی گولسیانی از پرسپولیس، ابراهیم صالحی و منصور باقری از پیکان از داور وسط کارت زرد دریافت کردند.

یحیی گل محمدی در این بازی تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۵۹- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی‌فر (۵۹- سروش رفیعی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (۵۹- محمد عمری)، وحید امیری، سعید صادقی (۷۵- حامد پاکدل)، گئورگی گولسیانی و سیامک نعمتی (۰۸۱- فرشاد فرجی) به میدان فرستاد.

پیکان نیز برای این بازی خارج از خانه با فرهاد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، حسین فلاح، علی رمضانی، رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی، مجتبی حقدوست (۸۰- منصور باقری)، شرزود تمیروف (اوکلو تیتو) و ابراهیم صالحی (۸۰- مهدی لیموچی علیرضا ابراهیمی) بازی کرد.

به نظر می رسید سرمای هوا و نبود تماشاگران در این بازی روی جذابیت های دیدار پرسپولیس و پیکان تاثیر گذاشته بود. به طوری که تعداد صحنه های جذاب این دیدار انگشت شمار بود و تساوی بهترین نتیجه ای بود می شد برای این بازی سرد و کسل کننده تصور کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها