النصر برای جذب رونالدو رقیب پیدا کرد/ یک تیم قطری خواهان جذب کریس

نشریه عربستانی از رقیب جدید النصر عربستان برای جذب کریس رونالدو خبر داد.

النصر برای جذب رونالدو رقیب پیدا کرد/ یک تیم قطری خواهان جذب کریس
کد خبر: 588627
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۵:۲۳:۵۹

کریس رونالدو بعد از جدایی توافقی از منچستریونایتد و پایان جام جهانی راهی مادرید شدو تمرینات آماده سازی خود را در زمین تمرینی رئالی‌ها دنبال کرد. او که امیدوار بود یک تیم اروپایی برای ادامه فصل او را به خدمت بگیرد فعلا پیشنهادی جز از کشورهای عربی ندارد.

به گزارش فارس، گفته می شود علاه بر النصر عربستان که به شدت خواهان جذب رونالدو است، یک باشگاه قطری نیز برای جذب رونالدو وارد عمل شده و رقیب النصر شده است و شایعات حضور رونالدو در دبی و احتمال سفرش به ریاض صحت ندارد.

این در حالی است که «الشرق الاوسط» عربستان به نقل از منابع آگاه خبر داد مذاکرات باشگاه النصر با رونالدو ابرستاره پرتغالی در جریان است و تا الان توافقی بین طرفین صورت نگرفته است.

طبق منابع آگاه خورخه مندز از دو روز پیش در ریاض حضور دارد و در این مدت مذاکرات متعددی را با سران باشگاه النصر انجام داده است.

مهمترین موضوع جلسات مدیر برنامه رونالدو با النصری ها درباره زمان قرارداد این بازیکن است. پیشنهاد اولیه امضای قرارداد 3 ساله با مبلغ 225 میلیون یورو است ولی هنوز توافق رسمی انجام نشده است.

در صورت برنده شدن باشگاه قطری در رقابت برای جذب رونالدو می توان شاهد جدال لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ ستارگان با ابرستاره پرتغالی بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها