کد خبر: 588272
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۰۸:۵۷:۵۵
| |

رونالدو به النصر نزدیک شد

روزنامه الشرق الاوسط عربستان خبر داد باشگاه النصر همچنان در حال رایزنی برای جذب کریستیانو رونالدو است.

رونالدو به النصر نزدیک شد
کد خبر: 588272
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۰۸:۵۷:۵۵

روزنامه الشرق الاوسط نوشت: منابع آگاه اعلام کردند که تماس‌های کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و باشگاه النصر برای امضای قرارداد در بازار نقل و انتقالات زمستانی که طی چند روز آینده آغاز می‌شود، احیا شده است.

به گزارش خبرورزشی، به گفته همین منابع، در پایان هفته جاری و پس از احیای تماس‌ها که قرار است قرارداد رسمی سه ساله بین آنها با مبلغ هنگفتی امضا شود، تصمیم گیری خواهد شد.

او اشاره کرد که مذاکره کننده عربستانی هنوز با ستاره پرتغالی قرارداد امضا نکرده است، اما پیشنهاد رسمی قوی دو هفته مانده به جام جهانی به ستاره پرتغالی رسیده و منتظر تایید رونالدو برای امضای قرارداد با او هستند.

روزنامه اسپانیایی مارکا روز گذشته (سه شنبه) تایید کرد که مهاجم سابق منچستریونایتد برای گذراندن سال جدید در دبی خواهد بود و این بدان معناست که این بازیکن ممکن است در این مدت آینده خود را تعیین کند.

کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن پرتغالی، هفتم ماه جاری، توافق برای انتقال به باشگاه النصر عربستان پس از پایان ماجراجویی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تکذیب کرد. قرارداد با منچستریونایتد ماه گذشته فسخ شد و پس از آن گمانه زنی‌ها در مورد موافقت این بازیکن با یک پیشنهاد بزرگ از النصر مطرح شد.

گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن بود که رونالدو سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۱ میلیون دلار) در النصر دریافت می‌کند. با این حال، رونالدو ۳۷ ساله تایید کرد که گزارش‌های توافقش با باشگاه النصر اشتباه بوده است.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا روز چهاردهم همین ماه (دسامبر) اعلام کرد که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که بدون تیم شده است، در مدت حضورش در پایتخت اسپانیا در این باشگاه تمرین می‌کند.

رونالدو ۳۷ ساله که پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به بازیکن آزاد تبدیل شد، ۹ سال را در رئال مادرید گذراند و هنوز رابطه نزدیکی با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها