کد خبر: 587364
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۰۷:۴۸:۱۸
| |

تمجید مربی فرانسه از امباپه؛ او پله جدید است

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش بعد از شکست برابر فرانسه به ستایش از ام باپه پرداخت و او را پله جدید لقب داد.

تمجید مربی فرانسه از امباپه؛ او پله جدید است
کد خبر: 587364
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۰۷:۴۸:۱۸

تیم ملی فوتبال مراکش در دیدار برابر فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایسنا، ولید الرکراکی سرمربی مراکش بعد از بازی گفت: بازی سختی بود به ویژه بعد از آنکه گل زود هنگامی را دریافت کردیم.اگر به گل می رسیدیم می توانستیم پیروز بازی شویم چرا که بازیکنان فرانسه را به شک می انداختیم اما متاسفانه از فرصت های خود استفاده نکردیم و از طرف دیگر هم فرانسه به خوبی از فرصت های خود استفاده کرد.‌به فرانسه تبریک می گویم آنها شایسته حضور در فینال هستند.

او ادامه داد: فشار بازی ها بالا است و بعضی از بازیکنان ما خسته بودند. فرانسه شایسته قهرمانی است و من در بازی فینال طرفدار این تیم هستم.ما هم بازی رده بندی را پیش رو داریم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا پیروز این بازی شویم. می خواهم در بازی پایانی به بازیکنانی بازی دهم که کمتر بازی کرده اند.

الرکراکی افزود: دشان تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. ام باپه پله جدید است و می‌تواند دست به هر کار زند.‌دوست داریم فرانسه پیروز شود در این حالت بار شکست ما کمتر می شود چرا که به خود می گویم برابر قهرمانی جهان شکست خوردیم.

او در پایان گفت: بله همه به ما افتخار می کنند و ما هم به مود افتخار می کنیم چرا که با قلب خود بازی کردیم و ناامید نشدیم. ما نماینده خوبی بازی فوتبال آفریقا بودیم و نشان دادیم که فوتبال در تیم قاره پیشرفت زیادی کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها