گزارش سایت viva از پیشنهادات طارمی برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی

​مهدی طارمی را حالا خیلی ها می شناسند او با عملکرد خوبش در جام جهانی توجه ها را به خود جلب کرده است و حالا علاوه بر پیشنهاد تمدید قرارداد با پورتو از آرسنال و منچستریونایتد هم پیشنهاد دارد.

گزارش سایت viva از پیشنهادات طارمی برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی
کد خبر: 587126
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۶:۳۷:۴۸

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم پورتو پرتغال توپ می زند با عملکرد خوبی که در جام جهانی 2022 قطر داشت چشم ها را به خود خیره کردو حالا از تیم های مطرح اروپایی پیشنهاداتی دارد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت viva، وی که با زدن دو گل در جام جهانی همراه ایران در مرحله گروهی حذف شد اکنون بار دیگر به تیم پورتو بازگشته است.

مسئولان باشگاه پروتو که از پیشنهادات وسوسه انگیز طارمی خبر دارند به نمایندگان مهاجم خود پیشنهاد تمدید قرارداد دادند. پیشنهادی که هنوز مورد تایید طارمی واقع نشده است.

در صورتی که مهدی قصد ماندن در پورتو را نداشته باشد می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یا در تابستان راهی تیم دیگری شود. 

پورتو باید در لیگ قهرمانان اروپا در یک هشتم نهایی به دیدار اینتر برود و بعید است در زمستان به راحتی به طارمی اجازه خروج بدهد. این تیم هم‌چنین در لیگ پرتغال نیز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها