کد خبر: 586538
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۷:۱۰:۵۹
| |

انتقاد یک روزنامه از پاسخگو نبودن سرمربی تیم ملی؛ مزاحم استراحت کی‌روش شدیم!

روزنامه اطلاعات نوشت: بعد از بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران نحوه رفتار کی‌روش طوری بود که انگار او بعد از ناکامی در کلمبیا و مصر قصد استراحت داشته که تاج و سایر مدیران فوتبال مزاحم استراحتش شده‌اند و با اصرار آنها مجدداً درگیر مربیگری در جام جهانی شده است!

انتقاد یک روزنامه از پاسخگو نبودن سرمربی تیم ملی؛ مزاحم استراحت کی‌روش شدیم!
کد خبر: 586538
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۷:۱۰:۵۹

روزنامه اطلاعات از عدم پاسخگویی کی‌روش به دلیل شکست تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر انتقاد کرده و به کنایه نوشته است: «مزاحم کی‌روش شدیم».

به گزارش اطلاعات، بعد از بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران نحوه رفتار کی روش با فدراسیون فوتبال و اصحاب رسانه طوری بود که انگار او بعد از ناکامی در کلمبیا و مصر قصد استراحت داشته که تاج و سایر مدیران فوتبال مزاحم استراحتش شده‌اند و با اصرار آنها مجدداً درگیر مربیگری در جام جهانی شده است! نه توضیحی در مورد دلیل انتخاب ترکیب ناموفق تیم ملی ارائه داد و نه در مورد اتخاذ تاکتیک دفاعی در برابر آمریکا حرفی زد؛ در صورتی که بعد از بازی جسورانه تیم ملی در برابر ولز همه کارشناسان بر این عقیده بودند که تیم ملی ایران توانایی بازی هجومی در برابر آمریکا را دارد و فقط با بازی هجومی امکان برد هست.

این روزنامه در پایان مطلب انتقادی از عملکرد کی‌روش نوشته است: شاید دلیل بازگشتش همراه تیم ملی به تهران و اقامت چند روزه این بود که توقع داشت قراردادش را تمدید کند و بعد با خیال راحت به پرتغال برود، ولی سکوت فدراسیون فوتبال باعث دلخوری آقای سرمربی شد تا بعد از تهران گردی مختصر، بدون خداحافظی برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها