کد خبر: 585319
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۱۹:۵۹:۱۵
| |

کرواسی صفر - بلژیک صفر/ حذف شیاطین سرخ اروپا از جام جهانی

در دیدار دور سوم مرحله گروهی گروه F جام جهانی قطر، دو تیم کرواسی و بلژیک از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بلژیک با این تساوی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کرواسی صفر - بلژیک صفر/ حذف شیاطین سرخ اروپا از جام جهانی
کد خبر: 585319
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۱۹:۵۹:۱۵

تیم ملی کرواسی و بلژیک از گروه F رقابت های جام جهانی قطر در هفته سوم رقابت ها به مصاف هم رفتند که کسب تساوی بدون گل در این بازی در نهایت منجر به صعود کرواسی و حذف بلژیک شد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در ورزشگاه احمد بن علی برگزار شد، آنتونی تیلور داور میدان بود.

کرواسی در این بازی با ترکیب ؛ دومینیک لیواکوویچ (دروازه‌بان)، ایوان پریشیچ، دیان لاورن، متئو کواچیچ (۲ + ۹۰ - لاورو مایر)، آندره کراماریچ (۶۴ - ماریو پاسالیچ)، لوکل مودریچ، مارسلو بروزوویچ، مارکو لیوایا (۶۴ - برونو پتکوویچ)، برنا سوسا، یوشکو گواردیول و جوسپ یورانوویچ به میدان رفت.

تیم ملی بلژیک نیز با؛ تیبو کورتوا (دروازه‌بان)، یان فرتونگن، توبی آلدروایرلد، توماس مونیه (۸۸ - ادن هازارد)، لئاندر دندونکر(۷۱ - جرمی دوکو)، تیموتی کاستانیه، اکسل ویتسل، یانیک کاراسکو(۷۱ - یوری تیلمانس)، کوین دی‌بروین، لئونارد تروسارد (۵۸ - تورگان هازارد) و دنیس مرتنز (۴۵ - روملو لوکاکو) وارد زمین شد.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کرواسی با کسب یک امتیاز از این بازی 5 امتیازی شده و به عنوان تیم دوم جدول به همراه مراکش 7 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها